Eg sitter våken.. håper feberen til store bror skal synke litt så eg tørr å sove..
Fler som er våken? Eller sover alle?
Fler som er våken? Eller sover alle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har ENDELIG sunketVåååken.. men skal sove da.. haha.. god bedring til store bror! Håper feberen synker fort!
1 mer enn det står på pakken.. legevakten så det gjekk fint første døgnet.. kun feberHar du gidd febernedsettende???
Er det bare feber eller influensa han har fått... ??
Lagt meg under dynen igjen jeg, men søren ikke lett å.sovne.
Den har ENDELIG sunkettok bare et døgn!! No skal eg bare skravle litt.. se en episode home and away og så sove
natta til deg! Krysser fingrene for at du sover natten gjennom
![]()
Bah glemte å banke i bordet.. no er feberen oppe igjenså no har eg ryddet badet.. og tenker eg snart sitter på home and away.. ( fredagens episode) så finner eg vel veien inn her igjen
![]()
ikke synkende på febernedsettende? Høres da ut som om det er noe mere enn feber... Jeg har jo alltid fått beskjed av legevakten at om feberen synker på paraseth er det ikke så gale....1 mer enn det står på pakken.. legevakten så det gjekk fint første døgnet.. kun feberhar ikkje vondt noen sted heller..