Alle lagt seg?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Eg sitter våken.. håper feberen til store bror skal synke litt så eg tørr å sove..

Fler som er våken? Eller sover alle?

Våååken.. men skal sove da.. haha.. god bedring til store bror! Håper feberen synker fort!

Våååken.. men skal sove da.. haha.. god bedring til store bror! Håper feberen synker fort!
Den har ENDELIG sunket:D tok bare et døgn!! No skal eg bare skravle litt.. se en episode home and away og så sove:D natta til deg! Krysser fingrene for at du sover natten gjennom:)

Så bra feberen sank.... Jeg er VÅKEN...... Hade egentlig lagt meg men så ble jeg lys våken av sinna hormoner... Så stod opp igjen, la sammen klærne i tørketrommelen og pakka byttetøykassen til guttungen.... Så fant jeg veien inn hit.....

Høres ut som en god plan! Jeg venter på ny H&A episode i morgen :p Bra at han er på bedringens vei :)

Bah glemte å banke i bordet.. no er feberen oppe igjen:( så no har eg ryddet badet.. og tenker eg snart sitter på home and away.. ( fredagens episode) så finner eg vel veien inn her igjen:p

Har du gidd febernedsettende???
Er det bare feber eller influensa han har fått... ??
Lagt meg under dynen igjen jeg, men søren ikke lett å.sovne.
1 mer enn det står på pakken.. legevakten så det gjekk fint første døgnet.. kun feber :o har ikkje vondt noen sted heller..

Den har ENDELIG sunket:D tok bare et døgn!! No skal eg bare skravle litt.. se en episode home and away og så sove:D natta til deg! Krysser fingrene for at du sover natten gjennom:)

Å du, jeg er så heldig at jeg sover natten igjennom uten problem!! Har heller ett problem med at jeg legger meg så seint at jeg blir misfornøyd når alarmen ringer :-P

Bah glemte å banke i bordet.. no er feberen oppe igjen:( så no har eg ryddet badet.. og tenker eg snart sitter på home and away.. ( fredagens episode) så finner eg vel veien inn her igjen:p

Å så kjedelig! Hvordan er formen nå på morgenkvisten da?

1 mer enn det står på pakken.. legevakten så det gjekk fint første døgnet.. kun feber :eek: har ikkje vondt noen sted heller..
ikke synkende på febernedsettende? Høres da ut som om det er noe mere enn feber... Jeg har jo alltid fått beskjed av legevakten at om feberen synker på paraseth er det ikke så gale....

Håper han sov litt og du har fått kvile deg litt inatt og at han er bedre idag... ;)

Han har forsatt feber, men ikkje så høg som i går.. han har sovet i hele natt og på morningen så fra 7 til 11 sov eg som en stein.. :p håper feberen forsvinner helt no.. :)

Back
Topp