Alle klare snart?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Skal bare få unna siste klesvasken, så er jeg klar til å skravle i vei! Hvem flere er med fra 12?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er klar! Må bare få knabbet pcn, tar så lang tid å skrive på telefonen. :).

BVforum via HTC
 
Jeg er klar! Må bare få knabbet pcn, tar så lang tid å skrive på telefonen. :).

BVforum via HTC
Ja, i dag er det bare PC som gjelder.. Herre min.. Så at mest aktive bruker i januar har flere innlegg i januar enn jeg har totalt siden jeg meldte meg inn, og jeg anser meg selv som veldig aktiv.. Har man tid til å sove når man er såååå aktiv?;)

Nå har jeg forresten 6-7 tråder klar, så da har vi et sted å starte:) Legger ikke ut før 12, da.. for jeg tror vi har greid våre 100 innlegg med god margin, så vi trenger egentlig ikke mer dette døgnet;)
 
Klarte å få kidnappet den, men så ringer jo selvfølgelig telefonen! Herlighet, så tungvint å skrive med én hånd! :p
 
Da har jeg tatt både kjøkkenet og badet. Nå har jeg bare litt klær å få på plass her i stua:) bading orker jeg ikke da besøket ikke spiser sånt så skal dra å kjøpe forskjellig frukt å servere:)
Kjelleren får jeg ta det jeg klarer, resten må gubben ta! Er endel esker som skal bæres inn på boden!

Nå er det lunsj og litt skravling med dere:)
 
Da har jeg tatt både kjøkkenet og badet. Nå har jeg bare litt klær å få på plass her i stua:) bading orker jeg ikke da besøket ikke spiser sånt så skal dra å kjøpe forskjellig frukt å servere:)
Kjelleren får jeg ta det jeg klarer, resten må gubben ta! Er endel esker som skal bæres inn på boden!

Nå er det lunsj og litt skravling med dere:)
Jøss, jeg er imponert! Etter en sånn dag som du hadde i går hadde jeg vært sengeliggende i en uke. :p
Holder for øvrig med deg i å sette gubben litt i arbeid. Noe kjedelig husarbeid må da de også ta. ;)
 
Mannen min er fantastisk når det kommer til husarbeid og matlaging! Han tar seg av det meste, eneste han setter krav til er at jeg bretter klær og sorterer de! Men han blir veldig glad når jeg tar i ett tak så han slipper! Har blitt mye på han i det siste:)

Jeg pleier som regel og være god dagen etter, men det kreves da at jeg setter meg ned når jeg kjenner at det blir for ont! Men kan nok takke fysio mye for det:)
 
Jeg er klar!! Sitter her med pcen og strikketøyet, de neste timene er jeg helt på track ;)
 
Mannen min er fantastisk når det kommer til husarbeid og matlaging! Han tar seg av det meste, eneste han setter krav til er at jeg bretter klær og sorterer de! Men han blir veldig glad når jeg tar i ett tak så han slipper! Har blitt mye på han i det siste:)

Jeg pleier som regel og være god dagen etter, men det kreves da at jeg setter meg ned når jeg kjenner at det blir for ont! Men kan nok takke fysio mye for det:)
Heldiggris! Jeg var dum og skjemte bort min litt vel mye i begynnelsen, så han har omtrent glemt hvordan man vasker tøy til og med. :| Om enn ikke så frivillig så har han stort sett vært flink nå når jeg har vært immobil i svangerskapet, det skal han ha. :)
 
Jeg liker mer sånn sortering og kasting enn vanlig husrydding, rundvasking er det også Jeg som tar meg av! Skal det lages litt større søndagsmiddag så må jeg gjøre det! Men tror ikke jeg kunne fått det bedre, hater husarbeid og klesvask! Må vel kanskje bidra litt mer når jeg skal være hjemme med lille ( etter opperasjonssåret er grodd)
 
Da er endelig jeg klar til å være med også! Sov så utrolig dårlig i natt at det ble litt søvn utover formiddagen, og så har vi vært å handlet litt og spist koslig lunsj :) Men nå er jeg klar til å skravle i vei :)
 
Da er endelig jeg klar til å være med også! Sov så utrolig dårlig i natt at det ble litt søvn utover formiddagen, og så har vi vært å handlet litt og spist koslig lunsj :) Men nå er jeg klar til å skravle i vei :)
Jippi! Kom heng deg på :) traalalalaalaa
 
Da er endelig jeg klar til å være med også! Sov så utrolig dårlig i natt at det ble litt søvn utover formiddagen, og så har vi vært å handlet litt og spist koslig lunsj :) Men nå er jeg klar til å skravle i vei :)
Vælkømmin' ska'rru værra! :D
Høres koselig ut med shopping og lunch. :)
 
Vi må ikke flate ut enda jenter! Stå på :D la skravla gå
 
Vi må ikke flate ut enda jenter! Stå på :D la skravla gå

Skravler så masse jeg klarer her :p Rekker jo nesten ikke lese hva som blir skrevet :)
Synes vi er flinke altså *klapp på skuldra til alle sammen *

Men nå må jeg ta to min pause, må lufte litt her... Fruen var redd jeg skulle fryse, så ho sprengfyrte før ho dro på jobb, noe som resulterte i at jeg holder på å forgå av varme her!! :p
 
Tihi :) Kjenner til sprengfyringen! Her gjøres det sånn ca hver helg, og så ender vi opp med å sette dørene på fullt gap for å få ned tempen igjen. Jeg er fæl til å fyre, og så legge meg under pleddet... Ganske ganske varmt etterhvert. Og da gjerne med ullsokker, stillongs og ullgenser altså, selv om det er ca 0 grader ute :)
 
Mannen min er fantastisk når det kommer til husarbeid og matlaging! Han tar seg av det meste, eneste han setter krav til er at jeg bretter klær og sorterer de! Men han blir veldig glad når jeg tar i ett tak så han slipper! Har blitt mye på han i det siste:)

Jeg pleier som regel og være god dagen etter, men det kreves da at jeg setter meg ned når jeg kjenner at det blir for ont! Men kan nok takke fysio mye for det:)
Jeg vil bytte mann!!!!! Min gjør bare husarbeid om jeg ber han om det, og da må jeg beskrive i detalj hva som må gjøres, for han ser ikke rot og skitt.. Komfyren så ikke ut da jeg kom på kjøkkenet i dag tidlig ettersom det var han som laget middag i går.. Det var fett overalt og det har kokt over på en plate, og han har ikke tørket!! Fatter ikke at det må se sånn ut, er jo så mye greiere å ta det med en gang.. Men han ser det rett og slett ikke:p Tror jeg skal få lås på kjøkkenet så han ikke får brukt det uten min velsignelse.. Også må det være sånn med nøkkel på begge sider så han ikke slipper ut før han har ryddet etter seg;P
Skravler så masse jeg klarer her :p Rekker jo nesten ikke lese hva som blir skrevet :)
Synes vi er flinke altså *klapp på skuldra til alle sammen *

Men nå må jeg ta to min pause, må lufte litt her... Fruen var redd jeg skulle fryse, så ho sprengfyrte før ho dro på jobb, noe som resulterte i at jeg holder på å forgå av varme her!! :p
Ja, det er helt fantastisk mye liv her nå:) Har gitt opp å følge med;) Må bare få skrevet ned noe der jeg ser det har vært aktivitet sist;P Vi hadde forresten 12158 innlegg kl 15, så vi holder oss på rundt 80 innlegg i timen i snitt:)
 
Jeg vil bytte mann!!!!! Min gjør bare husarbeid om jeg ber han om det, og da må jeg beskrive i detalj hva som må gjøres, for han ser ikke rot og skitt.. Komfyren så ikke ut da jeg kom på kjøkkenet i dag tidlig ettersom det var han som laget middag i går.. Det var fett overalt og det har kokt over på en plate, og han har ikke tørket!! Fatter ikke at det må se sånn ut, er jo så mye greiere å ta det med en gang.. Men han ser det rett og slett ikke:p Tror jeg skal få lås på kjøkkenet så han ikke får brukt det uten min velsignelse.. Også må det være sånn med nøkkel på begge sider så han ikke slipper ut før han har ryddet etter seg;P

Ja, det er helt fantastisk mye liv her nå:) Har gitt opp å følge med;) Må bare få skrevet ned noe der jeg ser det har vært aktivitet sist;P Vi hadde forresten 12158 innlegg kl 15, så vi holder oss på rundt 80 innlegg i timen i snitt:)

Yey, 80 i snitt :) Så flinke vi er :)

Nå har jeg fått lufta ut også, deilig... Fikk redd opp vugga mens jeg lufta da :) ble så fint :) Og jeg ble enda mer utålmodig... Så det var kanskje ikke så lurt å gjøre det, men klarte virkelig ikke å la være!
 
Yey, 80 i snitt :) Så flinke vi er :)

Nå har jeg fått lufta ut også, deilig... Fikk redd opp vugga mens jeg lufta da :) ble så fint :) Og jeg ble enda mer utålmodig... Så det var kanskje ikke så lurt å gjøre det, men klarte virkelig ikke å la være!
Bilde bilde bilde! :) hehe, akkurat som et lite barn som maser ;) men vil gjerne se vuggen om jeg/vi får lov :)
 
Back
Topp