Alle i og ved Oslo :)

*Secret*

Forelsket i forumet
Vet ikke om det har blitt opprettet en Oslo-gruppe ennå så tenkte det kunne være hyggelig å ta initiativet :)

På forrige forum hadde vi det og jeg var alltid mye gladere i dem enn i den barselgruppa fra helsestasjonen. Og vi kan jo begynne og møtes allerede i svangerskapet :) Kanskje det finnes en dag allerede i ferien som flest mulig har tid? :)

Håper det er interesse!
 
Er med i gruppa jeg. Kanskje vi finner en dag. I hvert fall etter ferie tida!!!
 
Det hørtes supert ut.  Bra initiativ.
 
Jeg er med!
 
Supert jenter!

Da skal jeg ta litt initiativ og samle oss etterhvert. På Aker brygge er det en TGI Fridays som tar imot mange folk på en gang og det er et veldig fint sted og møtes (etter min mening)

Men vi kan jo evt diskutere sted nærmere :) Gleder meg til å møte dere :D
 
Kanskje jeg også slenger meg med. Bor i Akershus. Hadde vært koselig!:)
 
Jeg er med om formen blir bedre ;)
 


*Secret* skrev:
Supert jenter!

Da skal jeg ta litt initiativ og samle oss etterhvert. På Aker brygge er det en TGI Fridays som tar imot mange folk på en gang og det er et veldig fint sted og møtes (etter min mening)

Men vi kan jo evt diskutere sted nærmere :) Gleder meg til å møte dere :D

Den brukte vi i juni2009 masse. De er super flinke, god service. Vi ringte bare å sa ifra på forhånd, så satte dem av plass til oss. (Når tiden med at vi også kommer med barnevogner er der)
 
Kan gjerne bli med jeg. Bor en halvtime unna Jessheim, så er ikke akkurat "Oslo", men det skal godt gjøres å finne en gjeng her jeg bor. Så om det er plass til meg, er jeg gjerne med :)

Er jo bare en times kjøring :)
 


Eldorado skrev:
Kan gjerne bli med jeg. Bor en halvtime unna Jessheim, så er ikke akkurat "Oslo", men det skal godt gjøres å finne en gjeng her jeg bor. Så om det er plass til meg, er jeg gjerne med :)

Er jo bare en times kjøring :)

Alltid plass til folk :D


 
Back
Topp