Alle haugesunds damer!

AprilSkattDesemberSpire

Flørter med forumet
Det er 40% på change amanda, så hvis dere trenger en god amme bh, ville jeg tatt turen! [:D] Er med spiler, og gir veldig god støtte, bruker min allerede:)

ååå takk for tips! der har de store størrelser også! får ta turen i mårå:)

Jepp, var deilig å få en som virkelig passet, sliter med å finne store størrelser andre plasser! Eneste lindex som kan gå.. Ikke bare bare med store daier, haha[:D]

ORIGINAL: MammaApril10

Jepp, var deilig å få en som virkelig passet, sliter med å finne store størrelser andre plasser! Eneste lindex som kan gå.. Ikke bare bare med store daier, haha[:D]

hehe nej det e ikkje lett me store:p hehe.. passe fint at det tilbudet e nå for eg får lønn i mårå:)

Så bra da, kjekt me lønn;) Kossen e formen din? Eg har fortsatt på vanngymmen eg, fekk plass på d kurset som kom itte vårt. Syns d gjør så godt for bekkene me d varma vannet, herlig å kunna bevega seg, uten å føla meg som ein 80 åring, hehe:)

åå så herlig da:) heldige så fekk plass ein gong te da! det er skikkelig herlig med det varma vannet:)
joda det går:p eg e fulltidssykemeldt pga bekkenet.. så eg går te fysio, dagane går egentlig te å smårydda og sova:p hehe. e veldig mye sliten. så må eg liksom prøva å vær i form te snuppa komme hjem fra barnehagen:) kjenne eg e klar for at terminen ska nærma seg og han ska komma ut:p hehe..

og du da?

Ja, slite me d samma her, eg e o sykmeldt.. Ska bli godt å få han ut, å hilsa på, men komme t å savna magen i grunn, har liksom blitt litt gla i an o, hehe:)
Eg har ein del venninner som har slete med d samma, å dei seie at når hodet e festa, så blir d bedre, for då stabilisere d bekkene, så håpe han feste seg snart:) Ligge hvertfall veldig godt ner, ifølge jm[:)]
Me har jo termin nesten samtidig o me, så kanskje me sees på barsel;)

ja det kan bli bedre, det blei ikkje det på meg sist.. men eg har visst ikkje den typiske bekkenløsningen, hovedproblemet mitt ligger i festet til hofta:p hehe..

ja har termin nesten likt, så det blir spennende:p hehe.. eg går sikkert over termin da, eg gjorde det sist o:p

ja komme sikkert te å savna magen og sparkå, men eg e ganske lei nå:p men detta e mest sansynelig det siste gong eg e gravid, så prøve å nyta det og:)

Ja, då e d best å nyta siste del:) E forberedt å gå over tiå eg o, så får eg bli positivt overraska hvis ikkje, hehe:)

Back
Topp