Alle har en følelse om kjønn

Lillelotte

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Vi "ønsker" ikke det ene kjønnet mer enn det andre på barnet, vi er bare veldig spente på å få vite på oul om to uker. Det rare er følelsen alle rundt meg har. Mamma sa med en gang at jeg kommer til å få jente (alle førstefødte i min familie er gutter og dette blir første til meg) og både kolleger og venner har kommentert at de har sånn en veldig jentefølelse! Helt merkelig, trodde aldri i verden at så mange skulle si at de hadde en følelse på dette i det hele tatt :) Mannen nevner i det stille at han har litt guttefølelse og han er den eneste omtrent. Selv har jeg ingen følelse på det, men har hatt to jentedrømmer hittil (16+4) Synes det er så rart?!! Er folk sånn rundt dere også? Gleder meg til å få svar på dette mysteriet om to uker :)

Her sa samtlige utenom en kompis at de trodde jente. De fikk rett. :) Selv hadde jeg ingen følelse og det var akkurat det samme for meg, men jeg drømte også om jente før vi fikk vite det. Sikkert påvirket av de rundt meg. Hehe. ;)

Hos oss er mormor bombesikker på jente og omtaler den lille med henne. Kommende tante er like sikker på gutt om omtaler den lille med han. To uker til oul ;)

Jeg hadde ikke noen spesiell følelse, men da sambo sa at han ønsket seg jente litt mer enn gutt, sa jeg at da blir det gutt, for det er typisk at det ble omvendt :p Så jeg var innstilt på gutt.
To venninner sa jente, en venninne sa gutt.

Det er jente :)

Jeg har ingen følelse selv, men alle rundt oss "tror" noe. Samboer og junior har sagt "hun" hele tiden og alle mine venninner og søsteren til samboeren min sier også at de er sikre på at det er jente, mens både min og hans mamma har tro på gutt.... Blir spennende å se.... :-)

Jeg eller vi var helt sikker på at sønnen vår på 3 var jente. Hadde funnet navn osv. Men han var en gutt :) var ganske sikre på at det denne gang også var gutt. Må si jeg ønska mg jente denne gangen selv om en gutt til hadde selfølgelig vært like velkomment og det viktigeste selfølgelig at babyen er frisk. Så denne gang blir det jente :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her hadde vi skikkelig tipperunde dagen før ultralyd.. 7 tippet gutt mot 8 som tippet jente.. ;) var nærmeste familie som tippet... skriver det i baby dagboka :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mannen min har hatt riktig magefølelse for kjønn i 4 av mine 5 svangerskap. Selv har jeg hatt riktig magefølelse 3 av 5 svangerskap. Nå venter vi nr 5, vi var begge nesten sikre på at det skjuler seg jente i magen, men på ultralyd fikk vi se en tissefant!

Jeg har hatt skikkelig jentefølelse hele veien, så vi har navnet klart om jeg har rett <3
Mamma, lillebror, farmor, pappa, bestekompisen - og venninna mi mener også alle bestemt at det er jente.
Jeg har visst også typisk "jentemage", som jeg har forstått betyr at jeg ser feit ut både foran og bak :p
Hele samboers familie og omtrent resten av vennene våre tror det blir gutt.
Skal på ultralyd imorgen tidlig, håper h*n vil vise seg frem så vi får se kjønn :D

Jeg synes alle, godt kjente og ikke så kjente har en mening om hvilket kjønn det er. Synes det er rart når noen som ikke har sett meg gravid engang skal være så sikre på hvilket kjønn det er..

De fleste synes det vel bare er moro å gjette, og det er jo ca 50% sjanse for at de har rett :p Men jeg hadde ikke trodd alle skulle komme med sine meninger så tidlig. Blir spennende å se hvem som har rett :)

VAr mange forskjellige meninger rundt om kring.
Selv hadde jeg ingen formening om hverken det ene eller det andre før noen dager før oul.
Da fikk jeg det bare for meg at det var en jente og det stemte :)
Men mange av mine venninner har ikke hatt noen fornemmelse om noen ting.

Jeg fikk selv tidlig en følelse av at det var jente, og det første svigermor sa da vi avslørte nyheten var: "Dere vet vel at det blir ei jente?" Begge søstrene mine har også holdt en knapp på jente. Faktisk ingen jeg vet om som har tippet gutt (bortsett fra den kommende mormor som var sikker på gutt fordi hun bare har guttebarnebarn fra før av og ønsket seg ei jente), så da er det jo litt artig at det faktisk er ei jente i magen :)

Viste seg at følelsen min var rett :) inni magen ligger ei litta tulle <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har hatt en sterk magefølelse av at det var jente. Har vært veldig kvalm, og det var jeg ikke når jeg gikk med gutta. Og nå har jeg sånn typisk jentemage.
De fleste tippa på jente og det stemte!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det nesten sånn at all gjettingen er litt slitsom. Svigerfar er så sikker på gutt at han hele tiden snakker om hva han og "lillegutt" skal gjøre sammen. Sigermor snakker om "henne" når babyen blir nevnt. Min mor kunne ikke forstå at vi i det hele tatt orket å tenke på guttenavn, for det er jo uten tvil ei jente! Her er det ikke snakk om gjetting, her er liksom alle skråsikre. Jeg har en følelse på jente, men bryr meg ikke egentlig. Samboer tipper gutt, men han er langt fra skråsikker (heldigvis). Det er faktisk sånn at nesten alle par i familien vår har veddemål gående mot parneren sin angående kjønn, så kanskje mitt og samboers forhold er det eneste som overlever debatten:p

Her mener de fleste det er jente , jeg selv er så frekk så jeg håper på gutt og hjertelyden kan tilsi gutt :P
Så blir spennende og se på neste ul

Aner ikke med den her! :P

Nr 1 trodde jeg var jente, men det var gutt :P
Nr 2 trodde jeg var gutt, men det var jente :P Sååå..

Back
Topp