Alle gravide har en herlig glød!!

Føler det ikke slik selv, og kan ikke huske å ha sett noe spesiell glød på andre gravide heller ;p

Føler ikke det nå.. Kvalm og dårlig form 24/7! Er nå straks 13 uker.Men ei av Bhg tante E sa til meg her om dagen at hun synes jeg så så godt ut. Vel vel, jeg sa at skinnet bedrar ;) men etter ca uke 30 da synes jeg de fleste gravide er vakre :)

Uansett hvor dårlig jeg er, hvis jeg ordner meg litt i 2 min så føler jeg meg utrolig vakker. Alle sier at jeg er så fin og jeg har fått så mye høyere selvtillitt. Til tross for muffinhofter og strekkmerker fra topp til tå. Graviditeten har gjort noe med meg iallefall :)

Jeg fikk hele tiden høre jeg glødet iallefall, og skal vel innrømme jeg følte det selv også;):)
Følte meg så kry og vakker med den store magen:D

Følte meg lekker med magen jeg :P
Men for det meste hang jeg over dasskåla (frem til fødsel) og få fikk se min glød :P

Har sett den.. Men er periodevis. Sammenlignet med bilder. Og vis man ser på bare ansiktet. Så ser man at jeg er gravid. De nermeste ser det bare. Har et mer mamma uttrykk hvis jeg kan forklare det slik.

Jeg mener jeg ALDRI har hatt det, men nå begynner jeg å bli litt usikker.

Det at jeg er gravid er ikke offentlig, men har en kollega som kommenterte her om dagen at jeg har begynt å le og smile mer.
Meget overraskende for meg siden jeg bare føler meg ekstremt overarbeidet, sliten og otenfor om dagen

Fikk høre fra andre at jeg hadde det et par ganger, men det kan godt hende jeg hadde glødet uansett de dagene, det var sikkert gode dager. :) Følte meg ikke glødende, i alle fall....

Haha:) jeg glødet ikke sist gang og heller ikke nå. Om jeg glødet litt så var det med førstemann.
Nå gløder jeg sånn at jeg må hjem og legge meg :p:D

Til tider føler jeg meg veldig "fresh" men til tider føler jeg at jeg ser ut som et ....spøkelse..
Men har fått hørt at åå du er så fin, stråler sånn. men om jeg tror på dem er noe annet ;);)

Var lite glød her, følte meg bare svær...

Føltes bra mellom uke 18-24 omtrent. Resten var bare dritt, og de siste ti ukene var det skikkelig flodhest her også.

I det ene svangerskapet ja, det andre nei. Sies at jenter stjeler sin mors skjønnhet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg følte meg flott, spesielt da magen begynte å komme og jeg faktisk så gravid ut, og ikke bare forspist.. :p

Syns alle andre har en fin glød og ser helt smashing ut! ;)... men føler selv jeg ser ut som en strandet hval som gravid :p

Alle sier jeg gløder men føler det ikke selv

Jeg har følt meg veldig vell med magen og har fått mange fine komplimenter:) Akkurat nå ei uke over termin og uten kiropraktor på 3-4 uker, begynner jeg å kjenne meg litt som ei vaggende gås:p

Back
Topp