5 DPO
I går var jeg på fest, og jeg er fornøyd med at jeg kun drakk en halv øl med 3,2 % og at jeg klarte å lure alle til å tro at jeg drakk. Anbefaler alle å lage drinker uten alkohol, og eventuelt bruke sukkerlake fra en egen flaske hvis dere er redde for at folk skal tro dere ikke heller «sprit» oppi drinken. Jeg tar som regel sprit over i egne flasker hvis jeg skal på fest til vanlig.
Ellers har jeg selvfølgelig begynt på symptomjakten som jeg ser mange andre her inne også gjør i DPO-land. Jeg vet det ikke er normalt å kjenne noe så tidlig etter eggløsning, men vil likevel skrive om hva jeg kjenner (så kan jeg eventuelt lære av det til andre prøveperioder).
Både denne og forrige prøveperiode (der jeg ikke ble gravid) har jeg følt murringer i magen og vært litt øm i korsryggen. Det som er nytt fra forrige periode er at jeg er opplåst, har litt luft i magen og at niplene er litt ømme hvis jeg klyper lett i de. Nå har jeg aldri pleid å klype meg lett i niplene etter eggløsning, så kan selvfølgelig være at de alltid har vært sånn, men føler de er litt annerledes.
Blir spennende å følge kroppens eventuelle symptomer fremover, og starte testingen i slutten av neste uke.
Bare jeg som syns tiden går sakte i DPO-land?