Alle gode ting er 4..

AneJ

Andre møte med forumet
Etter 3 SA ser det endelig ut til å gå vår vei :) Har mistet i 5-6 uke 3 ganger.

Nå er vi 9 uker på vei og har fått god oppfølging av en kjempeflink lege.. Hadde 3. ultralyd idag. Fosteret er 25 mm og hjertet slår som bare det:) Har brukt Lutinus i 3 uker + jevnlig oppfølging fra lege. Ser ut til at det var det som fungerte for oss:) Hadde nok bare hatt max uflaks i forhold til spontanabortene. Er jo 15 prosent sjanse for at det går gale hver gang.

Har fortalt det til familien idag.. De ble selvfølgelig kjempeglade:)

Gleder oss til 19.juli! Tiden går nok fort..

:smiley-bounce016
 
Er nå over 12 uker på vei.. Klarer ikke helt å slappe av. Bestilte time til tidlig ultralyd idag. Orker ikke vente helt til 17 februar:) Har time på tirsdag.. Krysser fingrene XX
 
masse lykke til :)
Set ut til at vi er ganske så likt på vei =D
Vi har også samme dato for OUL og vi skal også om 1 uke til UL for å se om ikke vi kan ta en sniktitt på kjønn osv da :)
 
Spennende:) lykke til du òg!

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Tidlig ultralyd igår. Alt sto bra til med minien:) no kan eg endelig slappe av og føle på ordentlig at eg skal bli mor!! 1300 vel brukte penger. Dyrt. Men for min del var det verdt det.. H*n ville ikkje vise oss om det er gutt eller jente.. men det spiller no ingen rolle for oss.. gleder meg:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Det blir en jente:) utvidet nyrebekken så skal inn igjen imorgen. Men ellers ser alt bra ut.. gleder oss!!

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp