Alle gode ting er 3....

29+2 Har endelig sovet litt i natt!!! Føler meg som et nytt menneske :p Skal å handle matvarer senere så må lage meg en liste, og skal på jentekose kveld i kveld hos en veninne.. Skal bli godt å være sosial. Begynnner bli litt sprø av å gå hjemme...
 
29+5 Kjempe sliten for tiden. Og bekkenet er skikkelig ille :( Godt d "bare" er 10 uker til termin. Begynner bli veldig klar, men alikevel ikke :p Spent på disse siste mnd. Om jeg blir å få oppfølging med vekstkontroll, eller om jeg bare må få meg en overaskelse om lille blir over 4,5 eller ikke... Hatt en del murringer i dag, men ga seg heldigvis.. Så kommer ikke til å få d undersøkt... :p Håper på søvn i natt! for her går ikke an å hvile på dagtid. De bråker SÅ sykt rett over gaten der de river diverse bygninger.... JIPPII
 
29+5 Kjempe sliten for tiden. Og bekkenet er skikkelig ille :( Godt d "bare" er 10 uker til termin. Begynner bli veldig klar, men alikevel ikke :p Spent på disse siste mnd. Om jeg blir å få oppfølging med vekstkontroll, eller om jeg bare må få meg en overaskelse om lille blir over 4,5 eller ikke... Hatt en del murringer i dag, men ga seg heldigvis.. Så kommer ikke til å få d undersøkt... :p Håper på søvn i natt! for her går ikke an å hvile på dagtid. De bråker SÅ sykt rett over gaten der de river diverse bygninger.... JIPPII
I gãr ramlet jeg på isen og var inne til sjekk. da tok de ul og mål.

Hun ble målt til ca 2180g i går 33+4. + 1,2 %.

Jeg var sikker på hun skulle være større i og med jeg har gått opp 16kg og er over linjen på skjemaet (men innenfor feltet).

Positiv overraskelse
 
30 uker i dag :D "bare" 10 uker igjen.. . Føles uendelig lenge, men likevel så nære... :) måtte ukene gå kjapt, men håper først formen blir bedre, og kanskje jeg klarer begynne sove litt igjen først!!! Skal til legen i dag pga bihuleproblemer og mye ekle følelser i kroppen (mye svimmel o.l).... Ble lite søvn i natt også pga lyn og torden, så har lagt i sengen med minste.. Ikke akkurat god plass til meg og magen :p
 
30+3 Nå har vi alt på stell føler jeg. Men kom selvsagt på noe vi glemte kjøpe når vi handlet inn "siste rest" i dag :p så må få kjøpt lammeskinn og sprinkelbeskyttelse! Det er vel kun d som mangler trooor eg. Og bleier.. men d er ikke hastverk at all! Nei, nå er vi klar. :) Håper ukene går fort nå, og at lille velger komme bittelitt før. Veldig spent på om d blir vekstkontroll, spent på hva jordmor sier på neste time. HÅPER jo jeg får d, så jeg har et utgangspunkt å gå etter. Og for å vite om jeg da slipper overtid som d var snakk om tidligere :)
 
30+6... Da har man fått uvi. Derav masse murringer og kynnere.. Så satser på d roer seg nå når jeg går på antibiotika :) Fått handlet inn de aller siste tingene vi manglet til lille, så nå kan jeg igrunn begynne å gjøre klart etterhvert.. .:) Men prøver å ha is i magen og ikke starte for tidlig.. :p
 
30+6... Da har man fått uvi. Derav masse murringer og kynnere.. Så satser på d roer seg nå når jeg går på antibiotika :) Fått handlet inn de aller siste tingene vi manglet til lille, så nå kan jeg igrunn begynne å gjøre klart etterhvert.. .:) Men prøver å ha is i magen og ikke starte for tidlig.. :p
Håper antibiotikaen funker for deg da :) hos meg endte det med 3 forskjellige medisiner er jo ikke like mange vi kan ta no..
 
31 uker i dag :D og har sovet skikkelig godt i natt! håper d fortsetter slik en stund :p
 
31+4 Er begynt å murre i ryggen igjen etter at jeg kutta ut antibiotikaen på torsdag pga oppkast.. Så forventer igrunn at jeg må starte på ny kur på tirsdag når jeg skal til legen... :( Hadde håpet at kanskje jeg bare leverte en forurenset urinprøve! Men virker ikke slik nå .. Håper bare jeg får en type antibiotika jeg ikke reagerer på denne gangen!!
 
31+4 Er begynt å murre i ryggen igjen etter at jeg kutta ut antibiotikaen på torsdag pga oppkast.. Så forventer igrunn at jeg må starte på ny kur på tirsdag når jeg skal til legen... :( Hadde håpet at kanskje jeg bare leverte en forurenset urinprøve! Men virker ikke slik nå .. Håper bare jeg får en type antibiotika jeg ikke reagerer på denne gangen!!
Jeg endte på 3 forskjellige første kastet jeg opp og ble dårlig av så gikk over på en ny sort som ikke fikk det bort. Men her var det slik at 1-2 dager etter jeg sluttet på den andre var uvi enda verre enn i starten så jeg måtte direkte til legen med en gang. 3 kur funket. Hvilken type fikk du?
 
Jeg endte på 3 forskjellige første kastet jeg opp og ble dårlig av så gikk over på en ny sort som ikke fikk det bort. Men her var det slik at 1-2 dager etter jeg sluttet på den andre var uvi enda verre enn i starten så jeg måtte direkte til legen med en gang. 3 kur funket. Hvilken type fikk du?
Åå. Utrolig kjipt da. Jeg fikk Trimetoprim. Har ikke hatt noen symptomer,så får høre hva legen sier i måren. Men håper å få en med andre virkestoffer. Hvilken ble du dårlig av?
 
Åå. Utrolig kjipt da. Jeg fikk Trimetoprim. Har ikke hatt noen symptomer,så får høre hva legen sier i måren. Men håper å få en med andre virkestoffer. Hvilken ble du dårlig av?
Trimetoprim var den som fikk den bort hos meg. Selexid holdt det i sjakk og imacillin gjorde meg dårlig
 
32 uker i dag :) Det går sakte men sikkert framover.... Føles enda veldig fjernt og lenge til! Men plutselig er lille her :)
 
32 uker i dag :) Det går sakte men sikkert framover.... Føles enda veldig fjernt og lenge til! Men plutselig er lille her :)
Tiden kommer nok til å gå fort :)
 
Håper det :) er veldig klar til å få tilbake kroppen min nå... :p
Er vell greit å få den tilbake :) har du bilde av gravidmagen din? :)
 
32+5 i dag :) Fått hemmelig venn gave... Ble skikkelig glad. :D var så utrooolig mye fint, helt overveldet....
Akkurat vært å drukke sukkervann :p Glukosebelastningstest. Skikkelig ille i dag da jeg var super sulten når jeg våknet.. Og 1,5 time igjen før jeg skal ta ny blodprøve og endelig kan spise!!! jeezes...
 

Vedlegg

  • 1422860638707.jpg
    1422860638707.jpg
    47 KB · Visninger: 17
32+6 Da har man vært hos jordmor... Hun sender henvisning til KK for vekstkontroll, for nå har symfusemålet hoppet oppover likevel :( Hadde et håp om at det ikke kom til å skje denne gangen, men den gang ei.. Så blir nok en stor baby igjen.. Men håper de ikke lar meg gå til termin denne gang hvis det er tilfelle, for er ikke bra for babyen å være så stor. Så er veldig spent.. Og litt lei meg, for trodde det kunne være pga kosthold at de 2 andre var store. Så har vært kjempe flink i matveien denne gangen, og ikke lagt på meg unødvendig, men nei..... Så da får tiden vise hvordan dette blir....
 
Da er man blitt 33 uker :) hærlig med nye uker ;) da nærmer det seg mer føles d som. Har ikke helt klart å lande etter jordmor besøket i går. Og er veldig lei meg over at denne babyen blir så stor også.. For trodde virkelig det kunne ha med kostholde mitt å gjøre.. at d var litt min feil sist, men tydligvis ikke siden d samme skjer nå... :/ Så kommer til å grave nøye i postkassen fram til jeg får brev fra KK .... Veldig slitsomt å gå rundt å tenke så mye negativt, alt som kan gå galt, at d ikke er bra for babyen å være så stor... nei...
 
34+1 i dag :) Ikke mange ukene igjen, men likevel så alt for lenge å vente!! Jeg er klar NÅ...Er så sliten, sover dårlig, vondt å bevege seg, hele kroppen knaker når jeg snur meg. Vært veldig følelsesladet siste ukene, da jeg ble så positivt innstilt når jordmor henviste meg til KK for vekstkontroll og event igangsetting til termin, så jeg ikke sku gå over pga store barn, MEN der fikk jeg avslag på alt! får ikke engang vesktkontroll! synes det var utrolig rart :/ Så ble selvsagt veldig skuffet.. Og demotivert.. Men nå har hun sendt ny henvisning til Voss, så får vi se om de velger å ta meg inn.. Lever i håpet da jeg vet om andre som har fått avslag på KK men kommet til på Voss.. :) Veldig spent..
 
Back
Topp