Alle gode ting er 3....

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Tenkte begynne skrive litt for meg selv, nå når vi prøver på spire nr 3....
Denne pp. har vært helt tullete, hadde mensen 15.desember. Så gikk utifra d når vi bergenet el....... Skulle ha truffet med god margin, men tydligvis ikke.... :oops:
Hatt helt sykt masse symptomer etter at jeg trodde el var. Masse luft, ømme bryster og murringer..Men negative tester.... Så har konkludert med at el var nok senere enn normalt, og dermed har vi absolutt IKKE truffet, og må da gå å vente en stund til på tr.... :confused2 Venter nå på el tester i posten, sånn at vi kan kartlegge bedre neste pp... Så nå vil jeg at tr ska komm i måren.... laughing7
 
Inni all denne prøvingen, så prøver jeg også på andre ting, nemlig å gå ned i vekt laughing7 Jeg prøver ihvertfall.
har hatt dårlig motivasjon siden jul, men i dag løsnet d endelig. Vært på tur, og trent på elipsemaskinen her hjemme.. :) Deilig for kropp og sjel..
 
Der kom tr i dag med full jubel, så da er vi igang med ny pp :) Jeg er nå nødt til å begynne gå til kiropraktor, for nå trøbler bekkenet seg, også utenom graviditet :oops: Utrolig kjipt, men sånn er d....
Nå er vi klare for å lage en oktober skatt :love017 Holder oss på slutten av året med bursdager på barna (håper jeg) xsmile5
 
I dag er d avkobling på høyt nivå--- Skal på kino med familien.. Blir deilig :) Begynner bli mega klar for å begynne teste etter el... Er faktisk skikkelig spent på når den er. :p
 
Lykke til :) spennende tider :)
 
Nå nærmer det seg at jeg skal starte jakten på eggløsningen.. :p Blir nok første,og eneste pp eg prøver d. Funker det ikke denne pp, så vil eg roe an ned litt mer neste.... :rolleyes: Håper jo det klaffer når man bruker slike hjelpemidler, men det er jo ikke altid.. Så på torsdag begynner jakten... :)
 
Her ble d ikke mye oppdatering gitt.... Lite å meddele, er igang med pp 4 nå,, :) Satser på dette er vår pp. Skal bruke digital el test denne pp. Og håper det er det som skal til for å treffe .... Krysser fingrene. bare en liten uke til el forhåpentligvis.....
 
Da starter uken i måren, hvor jeg tror og håper el kommer... :) Så nå skal vi prøve kjøre annenhver dag, fra i dag, og begynne teste etter el i måren :rolleyes: Er spent, men tror egentli jeg for keen på at d skal klaffe, at d ike kommer til å klaffe...... Tiden vil vise....
 
Jaaada... Da har man fått smiley på el testen :) så da er el rundt hjørnet... HÅPER det klaffer denne pp..... Er så klar... Etter at vi mistet i uke 13 i juli i fjor, så la jeg baby planene på hyllen. MEn når november kom så var jeg klar igjen.. Men nå begynner ønsket å bli så sterkt, at jeg blir lei meg nå tr kommer..... Så krysser fingrene...... :)
 
Vel, håper på litt sengekos i dag, for siste gang var på torsdag.. Og mest sansynlig er el i dag!!!! Skeptisk til denne pp kjenner eg.... Men blir jo bare en positiv overaskelse om d likevel sku klaffe :)
 
Det ble bare kos 1 gang i nærheten av el denne gangen. Men hadde da kost 2 dager før, så da var d jo "bra sperm" som kom :p Håper på at d holdt, (dagen før positiv el test), så er rimelig skeptisk.. men men. tiden vil vise :)
 
Lenge siden je har skrevet her. Men håper det er siste pp min på forumet :p men har mine tvil... Føler som jeg bare har de vanlige pms symptomene.. Kjedelig :(
Hadde positiv el test på torsdag, så da var eggløsning fredag eller lørdag.. Vi koste både torsdag, lørdag og mandag.. så skal ha truffet rett tidspunkt... HÅPER EG!!!!! men som sagt, kjennes ikke sånn ut på kroppen....
 
Skrev visst litt for tidlig :s for begynner nesten å tro at eggløsningen er i DAG!!! herregu, da treffer vi jo ikke likevel da :( da kan jeg ikke stole på den digitale el testen....... kjedelig
 
hmmmm.... Nå skulle jeg egentlig hatt TR... Hadde masse blodslim på fredag når jeg var på do, og tenkte at NÅ er d igang.. Men nei.. var bare den ene gangen... Så nå er jeg litt rådvill... For enten så var d den berømte festeblødningen (hååååper på d, men aldri hatt d noen av de 4 andre gangene). eller så er d eggløsning som er suuuuuper forsinket.... :confused004 Men får ikke d heller til å stemme i å med alle symptomene jeg hadde rundt el, og den positive digitale el testen... Så nå skal jeg bare vente å se an om TR kommer , og hvis ikke så blir d å teste på torsdag igjen.......... nesten litt nervepirrende!
 
Da er jeg tilbake på Babyverden.. Hatt et opphold siden siste innlegg... Kroppen tullet sånn med meg, så trengte få iltt avstand fra alt, men siden ingenting er forandra, så måtte jeg komme meg inn igjen her ;) Har satt som må å ha en positiv test innen desember.. HÅPER d funker.
 
Nå nærmer det seg eggløsning! skal ut med gode veninner på fredag, men velger nok å være sjåfør, siden d er siste (ca) fruktbare dagen. Spent på om eggløsnings strimlene slår ut rundt el denne gangen. Håper det, for da blir man litt mer sikker :p Krysser fingrene for at vi slipper prøve mer etter denne uken ;)
 
Da har man nok hatt eggløsning. Hadde en liten blødning på fredag, og en del murringer i dagene etter ( også i dag). Så blir spennende å se om tr kommer neste gang :p håper ikkje det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Haha. kroppen spiller meg noen puss tror jeg... Tror egentli at jeg har eggløsning i DAG!!! så får tiden vise når event mensen kommer, eller om jeg er blitt gravid.... Skal gjøre d vi kan i tilfelle d er i dag.. :p
 
Back
Topp