Alle gode ting er 3, vel? :)

Sis_90

Andre møte med forumet
Da er jeg gravid IGJEN! :D
Det gikk veldig fort, rakk ikke å få mensen etter forrige ab, men er overlykkelig for det :))

Jeg har mistet 2 ganger nå, så denne gangen er jeg kjempe nervøs :/ Blir sliten av å tenke så mye på om dette går rette veien eller ikke.. Nervevrak med en gang jeg kjenner noe i magen:(

Meeen, har en god følelse innerst inne! Jeg har hatt kvalme i 3 uker nå og ekstremt vondt i puppa, hadde ikke dette de andre gangene så det MÅ jo være et godt tegn..!

Blir kjempe spennende å følge dere i månedene som kommer! ;)

Er nok ett godt tegn skal du se:) Gratulerer så masse!

Så kjekt:)

Ja, veldig morsomt :)
Krysser alt som kan krysses!
Får ekstra oppfølging da, det er godt å vite :)

Gratulerer så mye og velkommen hit  Denne gangen sitter'n skal du se ;)

Engel skrev:

**tvilling85** skrev:

Engel skrev:

Gratulerer så masse. Det er jo et godt tegn at du føler mer symptomer nå, siden det gikk så gale di 2 andre gangene. Håper bare ikke kvalmen tar helt overhånd i det minste ;-)

Ønsker deg all lykke til! 

Sis_90 skrev:
Da er jeg gravid IGJEN! :D
Det gikk veldig fort, rakk ikke å få mensen etter forrige ab, men er overlykkelig for det :))

Jeg har mistet 2 ganger nå, så denne gangen er jeg kjempe nervøs :/ Blir sliten av å tenke så mye på om dette går rette veien eller ikke.. Nervevrak med en gang jeg kjenner noe i magen:(

Meeen, har en god følelse innerst inne! Jeg har hatt kvalme i 3 uker nå og ekstremt vondt i puppa, hadde ikke dette de andre gangene så det MÅ jo være et godt tegn..!

Blir kjempe spennende å følge dere i månedene som kommer! ;)

Gratulerer såååå mye :0)
Og JAAA, kvalmen og ømmheten i brystene er et supergodt tegn
Nå går det rette veien skal du se, for alle gode ting er 3, ja ;)

Masse lykke til. Jeg krysser fingrene for deg.

Back
Topp