"Alle" er ute på noe i dag jo!

*Labambie

Forumet er livet
Ser på facebook at stort sett alle gjør noe stas i dag. Enten jentefest eller ut på byen, what not. 
Er det bare på min facebook eller?  Jeg er blitt så gammel og satt at ingen gidder å invitere meg med på noenting. Iallefall ikke nå som jeg er gravid. Jeg drikker jo ikke uansett, så er nok ansett som relativt kjedelig. 

Hos meg virker det som om alle ser på "Adresse Baku"...;)

Nope, Ingentin skjer på FB. Jeg skulle på konsert men droppa det, siden ingen ville bli med! Boring!

Jeg er ikke ute i kveld
Sitter her alene jeg , skal ha chicken tandoori snart 

Vi har vært i konfirmasjon og er så trøtte at det blir ikke lenge til vi tar kveld:) Er aldri "ute-ute" heller jeg da, drikker ikke...
Virker relativt rolig på min facebook også. Mange som har vært i konfirmasjon visst da:)

Dørgende kjedelig lørdag, både på FB, på tv og i sofa'n.

Min fb rapporterer om rolig lørdag i grunn!:P
Mer prega over at Liverpool har tapt en fotball kamp,hehe!

Her er enda en rolig lørdag, som vanlig. Drikker ikke jeg heller så blir sjelden inkludert i festligheter,å har en nyoperert mann, som trenger hjelp til det meste, å en ettåring å ta meg av, så føler at en sånn rolig kveld er ypperlig!

Ha en fin kveld,selv om den er rolig!:)

MEn føler snart at jeg er klar for en sosial dag:P

Sånn ser min facebook ut og.... blæææææ!!
Jeg er litt ekstra grinete fordi min kjære bare MÅTTE ut i dag og jeg sitter her hjemme alene og kjeder vettet av meg....

Min FB er tredelt:
De som leser til eksamen
De som fester, men tenker på at de burde lest til eksamen
De som har en regnbuefantastisk dag med sin nydelige lille familie hjerte, hjerte, hjerte

Jepp, jeg er student og har mange studentvenner på fb, i tillegg har jeg mange som har mann og barn.
Jeg er midt i mellom, ikke helt på studentfestekjøret og ikke helt på kjernefamiliekjøret :p
Men leser til eksamen i kveld, det gjør jeg!

Kun dei faste som er ute kvar helg som skal ut i følge min fb :P (som eg har lagt merke til)  :)

Jeg er også på din facebook - men sitter godt planta i godstolen!
Er sånn passe satt med to unger, hus og gubbe - sikkert derfor 
(Og så er jeg en liten anelse i barsel)

Men da er det jo greit at vi koser oss da Labambie, sammen med Lissyjane ;)

Sånn har det vært her siden det begynte å bli litt vermt i været xD Føler at ALLE er ute på noe hver helg..

Back
Topp