Jeg har tatt det i betraktning og kommet frem til at jeg har likevel 8-9 årSi ikke det! Kanskje han bli far som 14-15-åring, haha.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tatt det i betraktning og kommet frem til at jeg har likevel 8-9 årSi ikke det! Kanskje han bli far som 14-15-åring, haha.![]()
Jeg har tatt det i betraktning og kommet frem til at jeg har likevel 8-9 år![]()
Jeg er ikke flink med sying strikking hekling. Jeg skulle ønske jeg var men det funker dårlig her. Så da blir NetflixDet er jo så "in" med håndarbeid. Facebookveggen bombarderes med bilder av strikketøy, duker, diy møbler, bunadssying, flotte tegninger og diverse. Har så mange venner og bekjente som er superflinke.
Det eneste jeg gjør på kveldene etter barna har lagt seg er å se på tv eller netflixFøler meg nesten kjip og dårlig!
![]()
Mange med hobbyer her inne også, eller er det flere som meg?![]()
Ja den gjør det, og jeg burde egentlig benytte den til å få min superflinke mor til å lære meg håndarbeidSant det, da har du jo litt tid. Men husk at tiden går fort.![]()
Det er jo så "in" med håndarbeid. Facebookveggen bombarderes med bilder av strikketøy, duker, diy møbler, bunadssying, flotte tegninger og diverse. Har så mange venner og bekjente som er superflinke.
Det eneste jeg gjør på kveldene etter barna har lagt seg er å se på tv eller netflixFøler meg nesten kjip og dårlig!
Mange med hobbyer her inne også, eller er det flere som meg?![]()