Alle er så flinke!

Jeg er veldig glad i å strikke og har prosjekt jeg jobber med og. MEN, når mine to søte små endelig sover på kvelden og jeg har sjokolade i snop hylla, så ser på strikketøyet som skriker etter meg om å gjør det ferdig... så ser jeg pc'en og tenker på cliffhangeren fra favoritt serien min... og da blei jeg visst sittende der da :P

Jeg kan ikke strikke og sy og sånt, men kunne helt sikkert lært det igjen for har ei mamma som er kjempe flink. Men jeg har bare ikke tolmodighet. Så blir mest mac og tv her å om kveldene, eller så leser jeg bøker og løser kryssord :)

Lager/pusser opp våre egne møbler, det har vi alltid gjort. Rett og slett fordi vi som regel vet nøyaktig hva vi vil ha, og det er enten umulig å finne eller kjempedyrt. :p visste ikke det var "in" på samme måte som strikking etc. Da er vi trendy da! :D

Men gjør det ikke så ofte. Bare når det er noe vi skal ha. Og legger ikke ut bilde på fb. :p

Det er jo så "in" med håndarbeid. Facebookveggen bombarderes med bilder av strikketøy, duker, diy møbler, bunadssying, flotte tegninger og diverse. Har så mange venner og bekjente som er superflinke.

Det eneste jeg gjør på kveldene etter barna har lagt seg er å se på tv eller netflix :p Føler meg nesten kjip og dårlig! :D

Mange med hobbyer her inne også, eller er det flere som meg? :p
Jeg er ikke flink med sying strikking hekling. Jeg skulle ønske jeg var men det funker dårlig her. Så da blir Netflix :)

Sant det, da har du jo litt tid. Men husk at tiden går fort. :p
Ja den gjør det, og jeg burde egentlig benytte den til å få min superflinke mor til å lære meg håndarbeid :) Bare ikke akkurat nå :p

Det er jo så "in" med håndarbeid. Facebookveggen bombarderes med bilder av strikketøy, duker, diy møbler, bunadssying, flotte tegninger og diverse. Har så mange venner og bekjente som er superflinke.

Det eneste jeg gjør på kveldene etter barna har lagt seg er å se på tv eller netflix :p Føler meg nesten kjip og dårlig! :D

Mange med hobbyer her inne også, eller er det flere som meg? :p

Jeg er elendig både på håndarbeid, intriør og oppussing... eneste jeg kan er litt uteblomster.

Back
Topp