Alle er jo Gravide!!

aaamamma

Flørter med forumet
Hva skjer med Gravide rundt meg ? Den siste uka har jeg fått vite om 6 gravide, som skal ha i August!! Det skal jeg også, men er 11 uker, og vil holde kjeft litt til! Sikkelig baby sommer her hvertfall!! ;-P Føler dere det samme, eller er dere alene ?

Har akkurat same følelsen. Nå har eg funnet ut to til I min omgangskrets som skal ha baby i august:-)

Her og er det baby boom over alt kjenner kjempe mange som skal ha baby i sommer. Er kjempe gøy synes jeg :)

Samme her:) Har fått vite om mange rundt meg også som er gravide. Er selv 11 uker, men her det pga. stor mange så har mange begynt å skjønne det:) Så det er vell så og si offentlig nå:P

kjenner ei som skal ha i mars, og ei som skal ha i juni/juli;)
Men elles veit eg ikkje om så mange ;)

Men det er jo smittsomt, då ;)

To av mine gode venninner skal ha i april og juni, og jeg og en annen venninne skal ha i august.. Babyboom i gjengen her og! Hehe.. :) 

Ikke noen jeg vet om i min nærmeste omgangskrets som skal ha.. Men er 5 av mine folkehøgskolevenninder spredt over hele landet, i tillegg til meg som skal ha nå fra mars og til september.. Det blir stas med reunion da!:P

Ingen i min nærmeste omgangskrets, men har ei venninne som bor et godt stykke unna som også skal ha i august :)

Back
Topp