lenemor
Forumet er livet
I dag kunne jeg endelig fortelle Johanna at bestevenninna hennes har blitt storesøster til en liten gutt, sånn som Johanna er. Johanna lurte på om han var veldig liten, og jeg sa at han er ikke like liten som hun og August var da de ble født, men at han er en liten baby. Dette forsto hun ikke helt, så sa jeg at noen babyer er større enn andre babyer når de blir født, sånn som at det finnes noen treåringer som er større enn andre treåringer, eller noen fireåringer som er mindre enn andre fireåringer, og at noen voksne er større enn andre voksne.
Idet jeg sier det siste skvetter hun rundt i bilsetet sitt (jeg drev og spente henne fast) og sier "hva? Er de det mamma?"
Ja, sa jeg, er mamma og pappa like store da?
Nei, svarer Johanna.. men er pappa større enn deg mamma?
JA! svarte jeg da (til informasjon kan jeg fortelle at jeg veier omtrent det dobbelte av min mann [8D])
Idet jeg sier det siste skvetter hun rundt i bilsetet sitt (jeg drev og spente henne fast) og sier "hva? Er de det mamma?"
Ja, sa jeg, er mamma og pappa like store da?
Nei, svarer Johanna.. men er pappa større enn deg mamma?
JA! svarte jeg da (til informasjon kan jeg fortelle at jeg veier omtrent det dobbelte av min mann [8D])