Alle disse murringene...

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
er det vanlig? Jeg opplever murringer flere ganger om dagen, noen ganger i korte perioder og andre ganger lengre. Puppene mine er voldsomt ømme PG stikker ofte. De 5 siste gangene jeg har vært gravid så har jeg mista, 3 ganger i uke 4/5, en gang i uke 8/9 og en i uke 11/12. Jeg kan ikke huske at jeg hadde så mye murringer. Er ikke mensmurringer, men det murrer på en annen måte. Er det vanlig?

Husker ikke hvordan det var den gangen det faktisk gikk bra.. er litt småbekymret..

Var på UL tidligere i uka. Nevnte så før jordmor at jeg aldri har hatt så mye stikkinger i livmor og underlivet eller så vondt i puppene. Er svimmel og kvalm i tillegg. Hun sa det bare var gode tegn og ingenting å bekymre seg for :)

Har knapt bok følt meg gravid i tidligere svangerskap. Bare vokst i bredden og følt meg stor og tung. Nå har jeg virkelig respekt for de som er gravide med MANGE plager. Har ikke skjønt hvor slitsomt det kan være før nå :P

Samme her, mye murringer og stikking i nedre del av magen. Er nok bare livmor som vokser, tenker jeg :)

Så enormt mye murringer her og idag.. føles ut som tante rød er rett rundt hjørnet, men har hørt at dette bare er bra :)

Så enormt mye murringer her og idag.. føles ut som tante rød er rett rundt hjørnet, men har hørt at dette bare er bra :)

vi krysser fingrene for det! :D i dag har jeg hatt mindre murringer, og en helt annen følelse. Kjennes ut som jeg har en ballong i livmora. Kjempe rart! Kan ikke huske dette heller :)

Kjenner følelsen igjen, likt her. Stikker og strekker seg hver gang jeg reiser meg fort opp fra sofaen f eks, husker ikke at jeg hadde det slik sist.. hmm spennende :)

Back
Topp