Alle disse bekymringene:/

Den viser jo det samme som på mandag?!:O hva betyr det da? At det ikke er nok til å vise 2-3 eller at det ikke har steget i det heletatt!?:( men viser nå hvertfall fortsatt gravid da!<3

ImageUploadedByBV Forum1440135532.862753.jpg

Gleder meg til legetime på mandag!!!

Jeg trodde jeg var 7+2 på vei, og dro til ul. Viste seg der at jeg må ha hatt senere eggløsning, for var plutselig bare 6+4! Jeg fant det da ut i uke 3+0, og ikke så veldig rart at det var svake tester. Jeg trodde jo jeg var 4 uker på vei. Det kan jo være noe sånt? :-)

Jeg trodde jeg var 7+2 på vei, og dro til ul. Viste seg der at jeg må ha hatt senere eggløsning, for var plutselig bare 6+4! Jeg fant det da ut i uke 3+0, og ikke så veldig rart at det var svake tester. Jeg trodde jo jeg var 4 uker på vei. Det kan jo være noe sånt? :-)

Det kan godt hende, ettersom syklusene mine er alt i fra 28-45 dager:) så kan være at jeg har hatt eggløsning senere, men var bare bekymret ettersom det ikke så ut son det var noe stigning i hcg nivået siden testene ikke ble sterkere:)

Jeg ble satt tilbake 8 dager på første ul, til 5+6. Og på torsdag var det snakk om at jeg kun var 6+1, selv om jeg da skulle være 6+5. Men som gyn sier, det er vanskelig å vite så tidlig fordi fostrene er så små.

Hvis du vet sånn cirka dato for unnfangelse kan du taste det inn på terminkalkulatoren. Det står mellom tre dager for min del (bryllupsreisa i juli, da jeg trodde det var trygt ;) ) som betyr at jeg enten er 7+1, 7+0 eller 6+6 i dag. Men har ny ul 3.9 og 14.9, så får bekreftet det da.

Legen din kan sjekke hcg-nivå over litt tid hvis du ikke ser noe forbedring på testene du tar hjemme.

Back
Topp