Alle disse bekymringene…

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Har frem til nå tatt alt veldig med ro og fint! Men nå kjenner jeg angsten på selve svangerskapet kommer sigende sakte men sikkert :Heartred
Har mistet i SA og kjemisk tilsammen 7 ganger. Første fullgåtte svangerskap fikk jeg svangerskaps diabetes, gikk opp 52 kg!! Skikkelig bekkenløsning og halsbrann som var nesten ulevelig, samt venecava syndrom og preklampsia.
Andre fullgåtte svangerskapet gikk jeg opp 30 kg, fikk påvist GBS, høyt blodtrykk og var delvis sengeliggende de siste 3 mnd pga ryggsmerter, samt heftig influense fra 7mnd og til 2 mnd etter keisersnittet:nailbiting:
Nå aner jeg ikke hvor langt jeg er påvei, har fått time til lege på Fredag - håpet er og få måle HCG og bli henvist til TUL. mistet ene eggstokken og eggleder i fjor sommer og sliter enda med sammenvoksninger i underlivet, kjenner meg livredd for om dette skal gjøre svangerskapet vanskelig eller avbryte det på noe vis :nailbiting:
Vet ikke helt hva jeg ønsker med dette innlegget, tror kansje jeg bare trengte og ventilere det hele litt :Heartred
 
Så mye du har måttet gjennomgå :Heartred
Skjønner godt du er bekymret etter alt det, hvem ville ikke vært det.
Håper du blir beroliget på legetime og ul, og at dette svangerskapet går fint :love017
 
Lykke til, håper du får gode svar når du kommer til legen og at dette svangerskapet blir lettere enn de foregående <3
 
Så mye du har måttet gjennomgå :Heartred
Skjønner godt du er bekymret etter alt det, hvem ville ikke vært det.
Håper du blir beroliget på legetime og ul, og at dette svangerskapet går fint :love017
Lykke til, håper du får gode svar når du kommer til legen og at dette svangerskapet blir lettere enn de foregående <3
Takk for støtten! Var hos lege på Fredag, ble henvist til tidlig ul, fikk tatt alle blodprøver som man skal ta ved graviditet, samt HCG bare fordi jeg ville. Skal ringe og få satt opp time til JM i morgen tidlig. Men kjenner jeg er litt redd for og måtte vente lenge på ul:nailbiting:
Men jeg tenker når lege henvister til tidlig UL så må jeg vel få det?
 
Back
Topp