Alle dere som slanker dere

helen79

Forumet er livet
Hvordan klarer dere å holde dere til det?

Jeg begynner hver morgen, å til kvelden kommer suget, og jeg faller for det [&:]

gå inn på slankeforumet vårt.. begynne der...

Man må berre stå imot suget..!
eventuelt ta seg ein frukt eller litt nøtter.. etter ei veke eller to er suget etter søtt vekk! [:)]

Har ikkje ete noke søtt eller drukke brus på ei veke no! kjenner ikkje noke sug etter det! [:)]

Du kræsjer fordi kroppen ikke får nok kcal ila dagen (my guess)
Meld deg inn på www.vektklubben.no (gratis) og følg opplegget til grethe roede.
Der får du regner ut hvor mange kcal du kan spise, og holder du deg til det er det superlett.
Man spiser nesten det man vil, fordi man lærer å balansere maten.
Der plotter du også inn det du spiser, alt er ferdig lagret med antall kcal osv og regner ut for deg.
Da vet du hva du putter i deg før du spiser det[8D]
Jeg gikk ned 25 kilo på 11 mnd på denne måten og jeg føler at jeg lever godt, trives med det og etter noen få uker går det helt av seg selv[:D]

Takk for gode tips [:D]

Jeg vil bli tynn
Har hatt lyst til å bli tynn tidligere også, men ikke NOK lyst.
Det har jeg nå.

har ikke noe snop liggende eller usunn mat:P
Gubben har fått forbud mot og ta med noe hjem! Vil han ha en snasen dame, får han jammen meg hjelpe til litt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: NoahSmom

Gubben har fått forbud mot og ta med noe hjem! Vil han ha en snasen dame, får han jammen meg hjelpe til litt[:D][:D][:D]

Enig [:D]

Samme her. Ingenting å falle for her i heimen. Og så må det god gammaldags viljestyrke til. Og så sprekker jeg enkelte dager, og da er den store kunsten å ta seg inn igjen resten av dagen og videre.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Samme her. Ingenting å falle for her i heimen. Og så må det god gammaldags viljestyrke til. Og så sprekker jeg enkelte dager, og da er den store kunsten å ta seg inn igjen resten av dagen og videre.

Ja, det er jo det som må til, huff ikke lett, hehe [&:][:D]

Begynte på grete Roede kurs, og det at jeg skulle dit og veie meg og snake om at jeg gikk opp eller ned, motiverte veldig.

Jeg har MASSE snop liggende, is, julekaker osv osv
Og de skal ligge der, og peke nese til meg, helt til de går ut av seg selv.
Og når jeg blir tynn (NÅR - ikke hvis) skal jeg le av alt snopet og si "jeg vant"!!!

ORIGINAL: Oline V2

Jeg har MASSE snop liggende, is, julekaker osv osv
Og de skal ligge der, og peke nese til meg, helt til de går ut av seg selv.
Og når jeg blir tynn (NÅR - ikke hvis) skal jeg le av alt snopet og si "jeg vant"!!!

[:D]

Pga lavkarbomat som er DIGG og som metter lenge + FUN LIGTH
Uten den safta hadde jeg ikke klart meg like bra [;)]

Og det er sååå motiverende å se vekta gå ned!

jeg har ikke lagt om så mye på kosten, men trener fast 3 ganger i uka.. eller ikke nå, pga operert kne.
dropper snop i hver dagene, spiser ikke mye av det i helgene heller..
Kommer suget så går jeg å finner meg noe frukt eller noe[:)]

ORIGINAL: Zera

jeg har ikke lagt om så mye på kosten, men trener fast 3 ganger i uka.. eller ikke nå, pga operert kne.
dropper snop i hver dagene, spiser ikke mye av det i helgene heller..
Kommer suget så går jeg å finner meg noe frukt eller noe[:)]

Fllink du [;)]

Back
Topp