Alle dere slankere her inne...

Tessa

Forumet er livet
Kan dere ikke bare gi opp det JÆVLA nyttårsforsettet dere har om å trene og få RÆVEN tilbake i sofaen??? Jeg er PISSLEI av at dere okkuperer aller apparatene og spinningtimene på SATS. Veltrente og normale mennesker som meg får ikke trent. Gi opp! Dere kommer til å sprekke før eller siden!
Jeg personlig mener SATS er et sted for treningsglade mennesker med potensiale...jeg er ikke der for å velte kyr[X(]
MIN mening da

er du seriøs?[8D]

ORIGINAL: Tessa

Kan dere ikke bare gi opp det JÆVLA nyttårsforsettet dere har om å trene og få RÆVEN tilbake i sofaen??? Jeg er PISSLEI av at dere okkuperer aller apparatene og spinningtimene på SATS. Veltrente og normale mennesker som meg får ikke trent. Gi opp! Dere kommer til å sprekke før eller siden!
Jeg personlig mener SATS er et sted for treningsglade mennesker med potensiale...jeg er ikke der for å velte kyr[X(]
MIN mening da

ojda

Haha [:D] *henter godisskåla*

er vel ikkeno vits i å hente popcornet.....ingen som går på denne vel??? Litt for tåpelig utsagn til at en kan ta det seriøst[:D] Da har i tilfell ts problemer stakkars[:D][:D]

ORIGINAL: Tessa

MIN mening da

Jeg blir så driiiitkvalm av sånne treningsbabes som åler seg inn i de trangeste tricoter, med push up og lipgloss og liksom "trener" på SATS, mest opptatt av å vise seg fram for gutta.. Er du en av dem eller????[:'(]

hahahaha....[:D] Får begynne å trene på et annet tidspunkt til de fleste har gitt opp da vettu[;)]

Hahaha..om noen begynner å krangle utifra DET innlegget der,så dør jeg av latter..
hahaha,kunne jo ikke blitt mer tydelig hva HI prøver på[:)]

Pøh, kommer ikke til å sprekke jeg!!! Nå skal jeg bare slafse i meg maten min (fløtegratinerte poteter og saftig biff, is til dessert, HÆRLIGT) har allerede pakka colan i bagen, så nå drar jeg snart  på trening. Treninga bruker foresten utrolig masse tid av dagen, så regner med jeg må handle meg kvelds på maccern i dag. Har rett å slett ikke tid å lage maten sjæl [:)]

Tro hva du vil du, jeg sprekker IKKE jeg ass!!![:)]

Haha morsom du [:D][:D]

Jeg trener fordi jeg vil, driter i hva andre måtte mene, jeg syns det er bra at man trener, da tenker man på helsa si!
[:)][:)]

kom det samma 2 ganger..

Hehe, jeg tenkte nesten det samme da jeg var å trente den første mandagen etter nyttårsaften. Det var så fullt på styrketimen at det var ikke vekter eller stepbenk til alle. [8D] Så jeg fleipet med svigermor (min trimbuddy) om at det var mange nyttårsforsetter ute og gikk, for det var en 6-7 totalt fremmede fjes der.

Instruktørene på mitt senter sier at det er bestandig fullt i januar, men så dabber det av. Det er sånn sentrene overlever da, folk som melder seg inn etter jul og så er de støttemedlemmer. Hadde vært dyrere for oss andre uten dem, du får trøste deg med det. [;)]

tull eller ikke tull,tenker at de som tuller med sånt her de må jo mene det på ett vis.............

og ja syns jeg ser den tynne baben som bare står å ser på de andre trener og dusjer etterpå fordi hun tror hun er svett!!!!!!!

Kan du ikke bare stille deg bak i køen![8D]

Jeg var på trening i går, og da var jeg faktisk overraska over hvor folk det var.
Heeeerlig.

Back
Topp