Alle dere med synske evner...Finner ikke passene våre... :-(

Mr.Darcy

Gift med forumet
Jeg finner fader meg ikke passen våre.....sist vi brukte dem var i november ifjor....og planen er at vi skal bruke dem i april igjen....Men hvor i h****** er dem hen...??!??!?!?[:-][:-][:-]

Drit å måtte kjøpe nye pass....når vi har[:'(][&:]

Ingen som kan "se" hvor dem ligger hen....for jeg blir gal av å vrenge hjernen....aner jo ikke hvor dem er blitt av...vi pleier å ha dem på et fast sted utenfor rekkevidden til de små....[8|] [:-]

De ligger i en eske, sammen med noen papirlapper/huskelapper/kvitteringer fra den turen dere var på i november. [;)] 

ORIGINAL: Divinity

De ligger i en eske, sammen med noen papirlapper/huskelapper/kvitteringer fra den turen dere var på i november. [;)] 

har leita og leita.....men hodet mitt vil ikke mer..klarer ikke å tenke mer....får gjøre ett nytt forsøk i morgen...slapper ikke av før jeg finner dem...

HAdde vi mista dem på flyplassen eller flyet, så skulle en jo tro at vi ble kontakta....[8|]

ORIGINAL: PlinkyPlonk

har leita og leita.....men hodet mitt vil ikke mer..klarer ikke å tenke mer....får gjøre ett nytt forsøk i morgen...slapper ikke av før jeg finner dem...

HAdde vi mista dem på flyplassen eller flyet, så skulle en jo tro at vi ble kontakta....[8|]

er vel god pris på de på svartebørsen.. uff skremme skremme, håper ingen "har" identiteten din/deres!

har ikke lagt de oppå en pyntehylle? det har eg gjort med "viktige" ting, og så vidt funnet de igjen, for eg legger jo aldri tig der. tror eg..[8D]

tror de ligger i en bagg/koffer dere hadde med dere sist...

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: PlinkyPlonk

er vel god pris på de på svartebørsen.. uff skremme skremme, håper ingen "har" identiteten din/deres!

har ikke lagt de oppå en pyntehylle? det har eg gjort med "viktige" ting, og så vidt funnet de igjen, for eg legger jo aldri tig der. tror eg..[8D]

tanken har slått meg...[:(] Men prøver å tenke positivt...[&o]

De ligger der dere la dem fra dere[8D] Nok tull, håper dere finner dem, sure penger når man har gyldige pass fra før ett sted[:'(]

ORIGINAL: *litenluring*

De ligger der dere la dem fra dere[8D] Nok tull, håper dere finner dem, sure penger når man har gyldige pass fra før ett sted[:'(]

Ikka sant.

Skal banne på at dem dukker opp, når vi har skaffet oss nye pass....og vi får da en sånn "Aha....det var der dem lå...selvfølgelig" opplevelse[&:]

Back
Topp