Alle dere gravide.

LilleLisska

Forumet er livet
Ville dere vite hva dere fikk på ordinær UL? [:)]
Vet ikke om jeg vil det..

Alt for nyskjerrig til å la vær!!![:D]

Nå er jeg ikke gravid men vi valgte å ikke vite kjønnet... Mere spennende fødsel tror jeg ikke det finnes... og når JM sa at det var jente! Detvar det verd å ikke vite. Gutte og jentenavn hadde vi valgt ut på forhånd, og ble mitt navn som "vant".

Vil ikke vite det. De kan jo ta feil da[8D]
Hva om jeg har kjøpt masse fine ting til gutt/jente så kommer det omvendt kjønn ut!? ;p

Jeg ville ikke vite det,men sambo ville så da skal vi vite det,skal dessuten ha mange Ultralyder + 3D så blir vanskelig å unngå også skal vi ha fostervannsprøve så da kunne vi få vite det 100% sikkert hva det blir[:)]er samme hva det blir da

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

Vil ikke vite det. De kan jo ta feil da[8D]
Hva om jeg har kjøpt masse fine ting til gutt/jente så kommer det omvendt kjønn ut!? ;p

Skal du på UL i Hammerfest?

Ja, jeg er bare nødt for å vite det[:)] Er altfor nysgjerrig og så er det veldig praktisk å vite det[:)][:)]

Jeg hadde kjeeeempelyst til å få vite det, er sikkert verdens mest nysgjerrige...
Men barnefaren ville ikke, og da kunne jo ikke jeg få vite det..
Det var en kjempe bigdeal for han å IKKE få vite det, han mente det var litt juks. [:)]
for meg dreide det seg bare om nysgjerrighet liksom...

I ettertid er jeg SÅÅÅ gla for at jeg ikke fikk vite det!!!
Har kjøpt nøytrale klær i 50-56, og har i grunn ikke noe annet som tilsier at jeg hadde trengt å få vite det.. Litt mer tenking om navn, siden man må finne begge...

Men synes det er koselig å IKKE vite det..
Dessuten er det ikke viktig HVA som kommer, men HVEM som kommer. [:D]
Blir jo litt spenning å få ungen ut, for så å få vite hva det er..
Istedet for å dra på sykehuset og vite at om så og så mange timer har jeg blitt mamma til en gutt. Eksempelvis jente da..

Leste nettopp i en fødselsannonse: Jenta var til alles forbauselse en gutt! [:)]
Hehehe.... Litt kjipt å få vite hva det er, åsså er det feil.

Nei, jeg er gla for IKKE å vite. [:)]

Hilsen nysgerrigpetra [;)]

Back
Topp