Alle dere fra bergen se hit litt...

McQeen

Gift med forumet
Jeg er i Bergen på hotel nå.
jeg sku vert å kjøpt ny barnevogn, hvor finner jeg dette i sentrum??
Det MÅ være gå avstand fra fisketorget.

Kan dere hjelpe meg.

ORIGINAL: Lissyjane

Oisann..Jeg tror ikke det er noen sånne butikker i byen...

Så rart[8|]
jeg vil ha ny vogn i dag [:)]

Det ligger en utover mot gågaten , husker ikke navnet på den[8D] Brio? hm... Ellers må du nok ut av byen tror jeg.

Ligger en Simo butikk i nærheten av strandkaien.. Ikke langt å gå fra fisketorget.

Vi skal gå til akvarie i dag.....vil vi gå forbi desse butikkene da??? (ikke veldig kjent i bergen nei [:D])

liger en simobutikk på strandkaien og en annen på nøstet,husker ikke navnet [;)] ligger babykos i kalfaret også,litt utforbi byn ,tar ca 15 min å gå dit[:)]

ORIGINAL: McQeen

Vi skal gå til akvarie i dag.....vil vi gå forbi desse butikkene da??? (ikke veldig kjent i bergen nei [:D])

Ja du kan gå langs strandkaien på vei til akvariet, så da passerer du butikken [:)] Passe på at du går langs med sjøen på vei bortover og ikke i gatene over ...

ORIGINAL: McQeen

ja,da går dere forbi simo butike når dere har gått gjennom gågaten,forbi leading light tatto så er dere nærmt,spørr folk om hjelp på veien[:)][:)]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

liger en simobutikk på strandkaien og en annen på nøstet,husker ikke navnet [;)] ligger babykos i kalfaret også,litt utforbi byn ,tar ca 15 min å gå dit[:)]

den tror eg e lagt ned..

ORIGINAL: ¤@ngel224¤

ORIGINAL: Astrone~Laluna

den tror eg e lagt ned..
ja det er den

Back
Topp