Alle der hjemme!

Fiola

Første møte med forumet
Jeg vil bare si til alle dere andre mødre der ute, dere gjør en fantastisk jobb! Vi er flinke, er vi ikke?

Er glad jeg ikke er mann,det er så spesielt å bli mamma. Selv om samboeren min er en fin fyr...[:)]

Vel, hadde håpet at det var litt futt her fordi jeg gjerne vil møte andre permiterte kvinner i min situasjon![:D]

(mamma til en sønn på 2mnd i dag)
 
hei til deg også! jeg må si meg enig i det du sier[;)] . Sannelig hva hadde disse mannfolka gjort uten oss? Å være mamma er en veldig fin og spesiell opplevelse[:D]. Jeg pleidde å si til min man og mine venner at jeg vil finne meg en jobb fort etter fødselen men etter å ha vært mamma i 4 måneder og to uker, jeg kunne ikke tenkt meg det før hun er iallfall et år. Visse ting må en oppleve før en kan si noe om det[;)] har jeg skjønt:-)
 
Helt enig! Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten kjæresten min heller....
Og det å bli pappa er jammen en fin ting!

Men jeg vil si til alle alenemødre at dere er de tøffeste kvinnene jeg kan tenke meg!

Det står mye respekt av dere! [:)]
 
min mamma var ensam mamma och jag beundrar henne før att hon var stark och fick till det!

kænner mig lite ensam om dagarna,min kjæreste jobbar hela dagarna...den hær veckan blir det nog 6 av 7 dagar.
kan kænna sig lite oduglig nær man inte får gjort något hemma på dagarna,men det blir væl bættre nær mitt lilla nurk har blivit lite større...
 
Back
Topp