Alle dager er forskjellig...

småtrollene

Elsker forumet
I går våknet jeg opp svimmel og med den hodepinen. Det endte med at jeg kastet opp og var dårlig resten av dagen. I dag derimot har jeg vasket på lofte, måket sny fra innkjørselen og fått pinnekjøttet på kok ;)
Ja også må jeg si at jeg traff Hellstørm ute på veien da jeg var å handla :D
Han skal vist spille inn en tv episode her der han lærer ei å lage mat. Spennende, ikke ofte vi får kjendiser hit :)
Hva har dere gjort i dag?

Akkurat sånn har jeg det og....ene dagen er sofaen og doen min beste venn,
neste dag så føler jeg meg som den energibomba....(noe som gjør at når kvelden kommer og barna sover, så er jeg fullstendig utslitt og, MEN, jeg føler hvertfall at den dagen ikke har vært "bortkasta". :) )

Idag har jeg faktisk fått ryddet i litt klær og diverse småting, og navnet litt klær. :)
Kjenner svimmelheten og hodepinen kommer, så skal slappe av litt,
før det er henting av barn og middag, før kveldsstell og kveldsavslapping.

Sån er det her å. Kan ikke komme på at formen var så vinglete da jeg gikk med vesla.

Idag har jeg fått kjøpt hårfarge og voks til å vokse bort hår, har jo fått den veiviseren :(
Så henta jeg vesla i barnehagen.tokk av trekke på madrassen min å satte på maskin med ene delen.
Men nå må jeg slappe av. så blir det å lage middag :)

åh som jeg gleder meg til å flytte sammens med kjæresten, er ikke bare bare å være alene mamma å gravid altså.

heldigvis fri idag. for jeg har vært så utrolig sliten og trøtt. orka ikke kjøre vesla i bhg heller. så vi har bare sløva hjemme. satt på noen vaskemaskiner, rydda littt, titta litt på data/tv..

begynte på middag nå. gulasj! namnam :)

gruer meg til jobb igjen imorgen :'(

Heldige dere som har gode dager. Når jeg våkner så føles det som at jeg har vært på skikkelig fest dagen før.
Hodepine, svimmel og veldige kvalme og ofte magesmerter men den går over. Alt mat stinke, og klare ikke lukta av når mannen lage middag. Noen ganger er det så gale at jeg må forlate rommet (bor i leilighet med kjøkken og stue i ett) og ha vindu og dør oppe for å få ut lukta. Det er skikkelig slitsomt å være så kvalmen. :(

Tydeligvis trengte jeg en utblåsning. :)

Her er egentlig dagene ganske like, utrolig lite energi. Er et ork å komme seg igjennom arbeidsdagen. Småuggen og uvel stort sett hele tida. Men har heldigvis noen dager av og til som er litt bedre, hvor jeg får gjort noen småting her hjemme. Men generelt er ikke formen særlig å skryte av.

Idag har vært en grei dag :) bortsett fra at jeg har hatt problemer med å gå :/ men har fått ryddet og vasket litt:) og laget middag og lakt sammen litt klær :)

Back
Topp