Alle dåke som bruker rettetang hver dag.

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Hvor lang tid bruker dere på badet egentlig?[8|]

Altså, skal en dusje, så tørke håret, for og så rette det ut. Tar en evighet jomann[&:]

Jeg burde rette håret etter hver dusj, håret mitt er et mareritt utenom.
Har typisk nordisk, naturlig slitt hår, som krøller seg litt her og der, har en del fall utenom krøllene, og ser igrunn ut som et kråkereir etter dusjing[8|]

Men er grenser for hvor tidlig jeg gidder stå opp om morran for og rette det da[8D]

Vet flere retter håret hver dag, men hvor lang tid tar det? Lurer da spesielt de som dusjer først[:)]

45 min med dusj, føn, sminke og rette.

20 min på badet med sminke og rette.

ENDEL mer før fest/selskaper o.l [8D][:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Så når du dusjer føner du håret før retting.
Sliter ikke det ekstra på håret[8|]

Jeg luft tørker håret før retting, men kan jo ikke det om jeg skal noe tidligt på morran, isåfall må jeg jo stå opp i 4-5 tia[8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg luft tørker håret før retting, men kan jo ikke det om jeg skal noe tidligt på morran, isåfall må jeg jo stå opp i 4-5 tia[8D]

Håret mitt bruker kanskje 4timer på å tørke, så ja jeg føner det! Hehe
Bruker varmebeskyttende spray på håret for å dempe at det blir sitt.

ALDRI rett håret når det er fuktig vertfall... DET sliter på håret [&o][8D]

ca 20-25 min med sminke + retting
vasker alltid håret på kvelden

Håret mitt bruker kanskje 4timer på å tørke, så ja jeg føner det! Hehe
Bruker varmebeskyttende spray på håret for å dempe at det blir sitt.

ALDRI rett håret når det er fuktig vertfall... DET sliter på håret [&o][8D]

Håret mitt tørker vel egentlig fort da, men ikke fort nok [8D]

Hadde ei rettetang som var for våt og tørt, men prøvde en gang og flate det fra våt tilstand, herregud det tok tid, dålig resultat ble det og[X(]

Nei reter det kun fra tørr tilstand nå, men GUD så missunlig jeg er på folk som kan la håret bare tørke og gå lissom!![:(][:'(][8D][:)]

ORIGINAL: ebz

Det er ikke så galt det da[:)]

Kansje jeg skulle prøvd det[:)]

Men må vaske det tidlig på kvelden da, hater og legge meg med vått hår[8D]

Jeg sliter med det samme! Kan jo ikke bevege meg utenfor døra uten å ha retta håret først, ser rett og slett ut som et troll uten [X(]
Så det er godt jeg er hjemme med minsten nå, siden det fort kan gå 2 timer før håret mitt tørker så jeg får retta det [:D]
Samtidig så elsker jeg den dusjen om morran, føler det ikke blir det samme å dusje kvelden før..

Morra mi svir håret sitt hver dag vet jeg....og når jeg er der på ferie/besøk.....er det ALLTID henne vi venter på.
Bruker jo eeeeeevigheter og håret hennes er ikke så langt heller.

Dusjing tar sin tid også skal hun rosmale trynet sitt og det tar jo en halv dag[8|]
Rette tanga tror jeg aldri rekker å bli kald[&:]

Nei reter det kun fra tørr tilstand nå, men GUD så missunlig jeg er på folk som kan la håret bare tørke og gå lissom!![:(][:'(][8D][:)]

Jeg tørker det ikke engang før jeg går... Bare frotterer ut det verste vannet liksom...

Dusjer som regel på kvelden, lar håret tørke litt før jeg føner resten tørt for at det ikke skal bli så flatt. Retter det dagen etter dersom jeg føler for det.

ORIGINAL: *Meya*

Jeg tørker det ikke engang før jeg går... Bare frotterer ut det verste vannet liksom...

Jadda, bare gni det inn[:@][8D]

ORIGINAL: *Meya*

Jadda, bare gni det inn[:@][8D]

Problemet mitt er at selv om jeg har glatt hår, så får jeg sykt mye floker veldig fort. Driter jo i det da, bruker kokkosolje i håret for å forsøke unngå det, men ikke alltid. Bryr meg ikke så mye.

Dusjer på kvelden.. Så sletter jeg håret om morgenen, tar ca 15 min på badet med tannpuss,sminke og retting av håret.

Nå kjenner jeg at jeg er glad for at ingen her i huset driver med noe lignende.

Vi har bare ett bad [8D]

Synes det er grusomt nok at gubben kan prestere å sitte fem-ti minutter på do, pluss ta hele morgenstellet etterpå, med låst dør, så ikke jeg kan komme inn å tisse mens han vasker seg. Da tilter jeg...

mitt hår bruker evigheter på å tørke og kan ikke fønes for da blir d syyyyykt mye volum....

så her dusjes d om kvelden og rettes morgenen etterpå - om ikke så dusjer jeg og morgenen og retter på ettermiddagen...er ikke alltid jeg gidder å rette d heller [:)]

Jeg vasker kvelden før og står opp ca 15 min tidligere morgenen derpå. Vasker ikke håret hver dag heller. Føner aldri håret, lar det lufttorke. Når jeg har tid på dagen, så vasker jeg håret da og retter på kvelden. Synes håret er finere når man sovet på det og ikke nyglattet.

ORIGINAL: ebz

Samme her[:)]

Jeg dusjer dagen før, for jeg bruker ca 30 min på å stritte hele håret ![8D]
orker ikke å bruke flere timer på badet hver morgen...

Back
Topp