Alle CB julebrus elskere

PS.I Love You

Gift med forumet
[:D]Julebrusa kommer til uka[:D]
Sende mail til de og jess den slippes ut i butikkene uke 42 altse neste uke!!! wohoo!!

Æ gledår mæ allerede[:D]

vet, hihi...
jobber i butikk, så det har jeg visst en stund...
*glede seg masse!!!!*
Håper sørlandets også kommer, og at de klarer å produsere NOK i år!!!!!

I hvem butikker blir disse solgt?

Håper Lerum sin også kommer i butikkene snart[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RosaMentos

skjønner ikke hva di skal med det i butikkene så tidlig... syns di kan vente til tidligst mitt i november...
helst 1. desember...

er jo ikke noe julefølselse over julebrus og julegodten lengre...[:(]

Men det er jo så godt a gitt [:-][&o]

ORIGINAL: Godzilla

Æ gledår mæ allerede[:D]

Gleder meg [:D] Har aldri pleid å drikke julebrus før 1.Desember, men nå har jeg skikkelig lyst på julebrus! I går når vi var på butikken hadde pepperkakene og julemarsipanen også kommet. Klarte akkruat å holde fingra unna [8D]

ORIGINAL: RosaMentos

skjønner ikke hva di skal med det i butikkene så tidlig... syns di kan vente til tidligst mitt i november...
helst 1. desember...

er jo ikke noe julefølselse over julebrus og julegodten lengre...[:(]

Heeeeeelt enig!! Er jo altfor tidlig!! [:(]

ORIGINAL: unemoren

den er i butikken...jeg venter på hansa sin[:D]

Det er jo for tidliiiiig...!!

Gleder meg til å spise og drikke julebrus og marsipan og kaker og alt[;)][:D],men er latterlig hvor tidlig butikkene begynner.Var på Nille på torsdag og der var det avdentskalendere,julemarsipan,masse julegavepapir og bånd!Blir litt sjokka jeg da...[8|]

ORIGINAL: *Vriompeis*

ORIGINAL: unemoren

den er i butikken...jeg venter på hansa sin[:D]

whaaat? er den? da må eg leite.. elsker Lerum julebrus [:D][:D]

Jeg og sambo har en pakt om at julesnop og julebrus er ikke lov til å spise før 1. desember, så det har ikke noe å si for oss. [:)]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Er jo E.C DAHLS sin som er best! [>:]

De andre røde fæle typene er jo grusomme! De heter julebrus mot jula og eventyrbrus resten av året [8D]

eni m du[:D]
gleder meg til dahls kommer!!

De tjener jo ikke penger på å selge den 1 mnd i året da!! syns det er litt tradisjon jeg.. Altid julebrus til Min bursdag 11 November[:D] Men i år skal den feires før så da er det greit den kommer nå[:D][:D]

te min bursdag og[:D] weeei ingen bursdag uten

ORIGINAL: November87

De tjener jo ikke penger på å selge den 1 mnd i året da!! syns det er litt tradisjon jeg.. Altid julebrus til Min bursdag 11 November[:D] Men i år skal den feires før så da er det greit den kommer nå[:D][:D]

Både CB & sørlandets julebrus kommer til uka, pappa selger sørlandets julebrus ut til butikkene.. De er visst redd de går tom tidlig i år også..
CB hadde visst hamstret flasker i år med tanke på at de gikk tom tidlig i fjor

Nam nam:)

Back
Topp