Alle brukere på bv

suprAnirac

Forumet er livet
Kan vi alle mann ta oss i akt og beskrive innholde i linken vi legger ut?!

"Hvis du linker til f.eks en artikkel eller en film i et innlegg må du spesifiere innholdet i linken slik at andre brukere vet hva de går til. Linker uten forklaring vil bli slettet uten forvarsel eller forklaring."

les forumsreglene!

hell yeah. så slipper man å gå rundt resten av dagen uggen fordi man klikket seg inn på en link man IKKE ville se...[:)]

ORIGINAL: valentinesbaby

hell yeah. så slipper man å gå rundt resten av dagen uggen fordi man klikket seg inn på en link man IKKE ville se...[:)]

jepp.
Så man kan ta ett reelt valg OM man vil se linken, uten at nysgjerrigheten tar overhånd.[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Hehe[:D]

Lagde nettopp en tråd om det selv også....[:D]

Og jeg svarte deg nettopp, samtidig.. hehe

ORIGINAL: valentinesbaby

Mhm

så enig så enig!

Helt enig i det, man kan advare om det, og også skrive litt mer utfyllende sammen med linken så man er helt sikker på om det er noe man vil se eller ikke.

Men da burde de som ikke vil se, respektere tråden og la oss som vil se, være i fred istedenfor å gjøre det om til krangle tråd og få den slettet.....

syns egentlig man kan bli flinkere til å skrive hva tråden handler om uansett, jeg.. ikke bare "jeg lurer på" eller "er det noen her"   "Noen som vet"   "hvordan.."   "vet dere..."
[8|]

men det er kanskje bare meg..

ORIGINAL: Dollface™

syns egentlig man kan bli flinkere til å skrive hva tråden handler om uansett, jeg.. ikke bare "jeg lurer på" eller "er det noen her"   "Noen som vet"   "hvordan.."   "vet dere..."
[8|]

titteloverskrifter er og en skjerpings sak i seg selv, hell yeah!

Tråder uten riktig spesifisering vil heretter bli slettet. Trådstarter vil ikke nødvendigvis få melding om dette - alt avhengig av hvor mye moderator har å gjøre. [;)]

ORIGINAL: 3stars

så enig så enig!

ORIGINAL: Dollface™

[8|]

HELT ENIG!
Er utrolig mange tråder som jeg personlig har null interesse av, men som jeg går inn på gang på gang på gang fordi det bare står "jeg lurer på".. Synes det er slitsomt...

Back
Topp