All respekt...

Belkin

Elsker forumet
..til dere som er mye aleine eller helt aleine med barna!!! I går kom ikke mannen hjem før etter at Oda hadde lagt seg (måtte skru på bilen), og jeg holdt på å bli gal [&:] Når mannen kommer hjem fra jobb er jeg så klar for å "overlevere" ansvaret for en liten stund... Jeg hadde nok klart det om jeg måtte, men jeg mener virkelig ALL RESPEKT til dere som ofte eller alltid har det sånn 

Man blir vandt med det også :P Blir helt forvirra når pappaen eller besteforeldrene skal ha knotten jeg :P Vet liksom aldri hva jeg skal ta meg til, for jeg er så vandt med å ha han i hælene hele dagen :P Og hvis jeg går ut når han er hos dem, føler jeg hele tiden at jeg har glemt han hjemme, og må ringe/sende mld å spørre om det går bra der sånn at jeg forsikrer meg om at han er der :P hehe

men må innrømme det er HARDT når han får tenner da -_-

Men takk for det;D

Man blir fort vant til det[:D][;)]
Her jobber mannen kveldskift annenhver uke,og jeg blir alene med begge to..Men med gode rutiner er det ingen problem[:D] Vant til å måtte gjøre det meste selv uansett[;)]
Klart det er litt klatt innimellom med unger som ligger på smme rom,og spesiellt siden jeg ammer minsten..[:)]

Man blir som sagt fort vant til det ja.... men skulle önske det ikke var slik[:)]

Her jobber også mannen kveldsskift, så da er jeg mye alene med mini. Får kommet meg ut
og trent om morran da, så det er deilig[;)] Ellers er vi flinke til å besøke foreldrene mine/svigers
og venner[:)]

En blir jo helt sikkert, som dere sier, vant til det... Men jeg kjenner at etter en hel dag inne, bare Oda og jeg at jeg er veldig glad for å plassere henne hos pappan og gå på kjøkkenet å lage middag når han kommer hjem [:D]
Dere er så utrolig flinke som står på [:D]

ORIGINAL: Baby R

Heldiggris[:)]

At jeg er?? Ja, jeg har etterhvert som jeg har lest endel her inne skjønt at jeg er heldig - selvom det stritter i mot alt jeg mener om det å bli foreldre at pappan ikke naturlig tar sin del... Men ja, jeg er heldig

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: Baby R

Heldiggris[:)]

At jeg er?? Ja, jeg har etterhvert som jeg har lest endel her inne skjønt at jeg er heldig - selvom det stritter i mot alt jeg mener om det å bli foreldre at pappan ikke naturlig tar sin del... Men ja, jeg er heldig

Jeg mener og det at det er en selvfölge....og derfor jeg synes du er heldig.
[:)]

Min mann har eget firma..så her er det ikke noe 8-16 jobb nei..Jeg er veldig mye alene med alle 3, men det går veldig greit. De to eldste er litt i bhg, så då koser jeg meg hjemme med knøttet, vi går tur osv. Utrolig hva man blir vant til, syns det går helt greit med 3 alene. Så du får bare nyte at mannen din er mye hjemme!!
Er jo naturlig at far tar sin del, men det er ikke alltid det lar seg gjøre.

Ja all respekt til dere.. jeg er jo delvis alenemor selv oppi all usikkerheten våres.. vi er ilag , men bor hver for oss...
Heldigvis kommer han innom noen timer hver dag , og må si jeg setter STOR pris på å kunne lempe Nikolai over på han når han kommer..hehe..[8D]
Men klarer meg jo greit ellers også , men herregud så deilig det er å få litt hjelp av og til slik at jeg kan senke skuldrene litt og slappe av[:)]

Vi mener vel alle (tror jeg hvertfall) at det er naturlig at pappan tar sin del, men jeg har jo skjønt at det ikke alltid er sånn.. Og med "sin del" mener jeg jo det som er riktig/naturlig i hver enkelt familie - alle har vi det jo forskjellig [:D] 

ORIGINAL: Mitsukai

Man blir vandt med det også :P Blir helt forvirra når pappaen eller besteforeldrene skal ha knotten jeg :P Vet liksom aldri hva jeg skal ta meg til, for jeg er så vandt med å ha han i hælene hele dagen :P Og hvis jeg går ut når han er hos dem, føler jeg hele tiden at jeg har glemt han hjemme, og må ringe/sende mld å spørre om det går bra der sånn at jeg forsikrer meg om at han er der :P hehe

men må innrømme det er HARDT når han får tenner da -_-

Men takk for det;D

Synes du er så utrolig flink, jeg! [:)]

Takker for det jeg [:)]
Er alene med ham hele tiden, utenom nettene, men da sover vi jo alikevel. Har en mann som er på jobb eller jobber på huset hele dagene og kveldene, er som regel hjemme i tolv, ett tiden...
Er som sagt en vanesak...
Bruker å sove noen timer etter småen har lagt seg, sånn at jeg kanskje holder ut til typen kommer hjem, så jeg får snakket et par ord med ham også..

Takk for det[:D]
Men kan faktisk være gode ting med å være alene også, ingen å diskutere og krangle med, kan gjøre det man syns er best selv uten å ta hensyn til en annen sine meninger he he[;)]

Men selvfølgelig har det sine slitsomme dager  og netter også, men jeg stortrives alene faktisk, og har bare vært borte fra jenta mi to timer siden hun ble født, men savner ikke alene tid[:)]
Får jo det når hun sover da[;)]

Back
Topp