kr.sand Glad i forumet 21 Okt 2005 #1 all honør til meg selv, at jeg tør å ha barnevakt, når thea er snart ti mnd. tatt i betraktning at jeg sliter med f.dep. jeg er tøff, ikke vel???
all honør til meg selv, at jeg tør å ha barnevakt, når thea er snart ti mnd. tatt i betraktning at jeg sliter med f.dep. jeg er tøff, ikke vel???
kr.sand Glad i forumet 21 Okt 2005 #4 jess, trenger den nå. så jeg ikke dynker meg i dårlig samvittighet. heia meg selv. [:)]
~Cissi~ Forumet er livet 21 Okt 2005 #6 ORIGINAL: kr.sand jess, trenger den nå. så jeg ikke dynker meg i dårlig samvittighet. heia meg selv. [:)] Heier med deg[;)][:D]
ORIGINAL: kr.sand jess, trenger den nå. så jeg ikke dynker meg i dårlig samvittighet. heia meg selv. [:)] Heier med deg[;)][:D]
kr.sand Glad i forumet 21 Okt 2005 #7 takk!! dere er gode å ha... fy å tøft det er, tro det el ei....
EserehT Gift med forumet 21 Okt 2005 #8 så bra Tina, du er kjempe tøff.... håper du koste deg i går da snuppa[;)]
Lilli Betatt av forumet 21 Okt 2005 #9 Stor applaus, det er ikke bare bare, det vet jeg. All honør til deg [:)]
kr.sand Glad i forumet 24 Okt 2005 #11 takk takk, kjempe bra konsert, men enda bedre- jeg fikk vært med min kjære skjønne(som ble med til tross for at han ikke liker musikken)
takk takk, kjempe bra konsert, men enda bedre- jeg fikk vært med min kjære skjønne(som ble med til tross for at han ikke liker musikken)
A Aftenstjerne Glad i forumet 24 Okt 2005 #12 Så koselig syns du var kjempeflink siden du klarte det[:)]
M monicabebe Forumet er livet 24 Okt 2005 #14 Så flink du var til å barnevakt...Du har all grunn til å være stolt av deg selv!! Koselig at du fikk vært sammen min din kjære også!! M
Så flink du var til å barnevakt...Du har all grunn til å være stolt av deg selv!! Koselig at du fikk vært sammen min din kjære også!! M
AngeLine Gift med forumet 24 Okt 2005 #15 Synes du er kjempetøff!!!! Lykke til! Det går heeeelt sikkert bra! [:D]