All denne "hamstringa"

*Bestevennen*

Elsker forumet
Joda e billig og det går jo masse bleier når en har bleiebarn, men all den hamstringa som folk snakker om begynner å bli for dumt syns eg[8|] Også lurer eg på kor i all verden lagrer en 20 pk bleier ???

Sjøl kjøpte eg 4 kaser da Kiwi haddetilbudet sist, men irritera meg daglig over kassene som bare e i veien uansett kor eg sette dei, sjøl om eg no "bare" har 3 igjen. Blir ikkje noke hamtsring av billige bleier her ihvertfall! [:D]

Har stort hus, så er ikke noe problem å hamstre. Får plass til mange kasser i boden.

Nå har ikke jeg hamster så mye da, siden tilbudet hos Rema 1000 skal vare ut året, men jeg kjøper alltid ekstra, sånn at jeg kan sende med i barnehagen når det blir tomt der.

Kan ikkje se problemet med det, når en har plass til det[:)] 

Her kommer eg til å kjøpe med meg ett par pakker hver gang eg skal handle bleier, greit å få det billig, og greit å ha liggendes, så det dekker hjemme og barnehage bruk![;)] 

hamstring er lurt det!

Det er del av den norske folkesjela det der, vi hamstrer og hamstrer når det er billig... Ikke rart nordmenn går bananas på spriten i utlandet! [:D] Når folk begynner å innse at dette er varig roer det seg nok ned.

Tør ikke en gang å tenke på hva som ville skjedd hvis prisene på alkohol hadde blitt halvert, og det var en varig ting. Som f.eks Danmark. Nordmenn kan jo ikke beherske seg! [8D]

Hvorfor er det dumt å benytte seg av ett tilbud?
Vi har lagret 10 pakker hos svigisene, 4 her og 6 hos mine foreldre.

ORIGINAL: eplemos

Fordi det er varig og ikke et tilbud. [:D]

Nå har ikke jeg hamstret ennå, men har stor nok plass til å lagre masse bleier ihvertfall. Og Kiwi vet vel ikke hvor lenge de skal ha 1/2 pris på bleiene, er vel kun hver 2. pakke gratis som de har sagt de skal ha ut året?
Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe noen pakker fremover.[:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: eplemos

Fordi det er varig og ikke et tilbud. [:D]

Hos Kiwi er det bare fram til jul[;)]

Kommer ikke til å hamste så mye med en gang, men kommer nok til å handle en pakke ekstra her og der. Vi har bod, uinnredet kjeller og stort loft, så det skal gå fint[:)]

sies det ja, men skulle ikke forundre meg at det blir varig [;)] Momsrabatten var også bare en viss periode i første omgang[;)]

Og jeg ser ikke på noen pakker ekstra som hamstring. når du har liggende et lager som nærmest gjenspeiler flere mnd opptil år med bleier ja da synsjeg det blir teit[8D] Men sikkert bare meg som e rar da[:D] Aldri helt sett greia med hamstring[8D]

Hvis ikke dette blir varig skal jeg sykle birken til neste år. [;)] SÅ sikker er jeg.

hamstrer ikke, har aldri gjort det, og kommer nok aldri til å gjøre det.... synes i grunnen ikke bleier er så dyrt jeg da... nå blir de jo tilnærmet gratis med alle de div tilbudene rundt omkring.

hvorfor ikke ??

jeg hamstrer ikke akkurat , men da er vel alle de som drar i sverige og kjøper lass med mat hamstrere og da?

jeg kjøper en bleie pakke hver gang jeg er på rema 1000 så jeg alltid har en pakke liggende , og det er kjett når man først går tom ;)

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: linko

Nå har ikke jeg hamstret ennå, men har stor nok plass til å lagre masse bleier ihvertfall. Og Kiwi vet vel ikke hvor lenge de skal ha 1/2 pris på bleiene, er vel kun hver 2. pakke gratis som de har sagt de skal ha ut året?
Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe noen pakker fremover.[:)]

Hvis de har endret prislappene så er det nok ganske varig det også[:)]

Det betyr ingenting for varigheten, det er ikke så veldig vanskelig å bytte ut prislappene.. Jeg tror ikke den prisen varer så veldig lenge, uten at jeg vet det sikkert selvfølgelig [;)]

Når jeg får lønning så skal jeg kjøpe inn en del ja. Har 2 bleiebarn og stram økonmomi om dagen og da er det godt å vite at jeg har bleier hvis det skulle være sånn at vi er nesten blakk og mangler bleier. EN mindre ting å uroe seg for:)

trodde ikke det på rema 1000 var et tilbud jeg! de sier jo at det er varig

Jeg hamstrer aldri. Har kjøpt den nette sum av 0 bleiepakker de siste ukene. Jeg fatter ikke greien. Hadde blitt dødsflau!

Herregud hva folk skal henge seg opp i as...[8|]
Selvfølgelig kjøper man masse når det er billig, det er jo masse penger spart!
Nei jenter la oss alle vente til bleiene ligger på normalprisen igjen, for å spare penger er tydeligvis fy fy!![&:]

Jeg har aldri hatt bleiebarn i hus så det er mulig jeg spør dumt nå, men jeg spør likevel[8D]

Er det ikke ofte sånn at man må gå over fra et bleiemerke til et annet etterhvert som barna vokser? Altså at selv om de bruker libero som babyer kan det hende pampers fungerer bedre på barnet når det er 2 år f.eks.? Hvordan tør dere da og hamstre inn bleier og ha liggende bleier for flere år frem i tid? Hva gjør dere da dersom dere ikke kan bruke det merket dere har lenger?

ORIGINAL: Kari Nordmann

Jeg har aldri hatt bleiebarn i hus så det er mulig jeg spør dumt nå, men jeg spør likevel[8D]

Er det ikke ofte sånn at man må gå over fra et bleiemerke til et annet etterhvert som barna vokser? Altså at selv om de bruker libero som babyer kan det hende pampers fungerer bedre på barnet når det er 2 år f.eks.? Hvordan tør dere da og hamstre inn bleier og ha liggende bleier for flere år frem i tid? Hva gjør dere da dersom dere ikke kan bruke det merket dere har lenger?
Jeg har ihvertfall ikke byttet merke opp igjennom voksetiden til noen av barna mine.
Og nå bruker snuppa str 6 på liberobleiene og de bruker de fleste frem til de slutter.[:)]

ORIGINAL: Labambie

Hvis ikke dette blir varig skal jeg sykle birken til neste år. [;)] SÅ sikker er jeg.

Notert[;)] (Håper nesten det ikke blir varig nå, men bare nesten..)

Back
Topp