All denne bekymringen ...

Lore

Betatt av forumet
Har vært i kjempe fint form hele tiden!Men for to uker siden fikk protein +2 .Nå på siste kontroll alle prøvene var finne igjen! Men på to uker sf mål hadde stiget fra 24-32.Ble sendt til ul med en gang .Baby var -8% i vekst og jeg hadde for mye fostervann! Skal på ny ul kontroll den 29.03. Fikk ikke så mye forklaring hvorfor er mye fostervann.Vet at det kan være noe galt med baby eller kan være alt i orden!Orker ikke google å stresse! Og nå i tillegg ble jeg kjempe forkjølet!

Jeg har hørt at ved for mye fostervann går det bort av seg selv ca halvparten av tilfellene uten komplikasjoner. Men det kan visst være tegn å komplikasjoner også, så de vil nok følge deg opp tett.
Du kan hvertfall trøste deg med at hvis de hadde hatt mistanke om noe alvorlig så hadde de ikke latt deg gå til 29.03 før nærmere sjekk :)
God bedring fra forkjølelsen hvertfall, ligger her med deg samme selv :(

Klart såntnoe gir litt ekstra bekymring. Det fine er at de tar det på alvor og du følges godt opp. Tror at mye fostervann i de fleste tilfeller er harmløst og ikke nødvendigvis tegn på noenting - men det er ikke det det skrives om på nett, så lurt å ligge unna google.
Og du, -8% er ikke veldig mye :)
Håper alt er vel med babyen din, og at dette går seg til snart :)

Back
Topp