All around-vogn

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Noen som har forslag til en god vogn som er bra både i skog, asfalt og by? Fire hjul hvor to er svingbare. (Både bag og sportsdel)

Britax Go Big 2 eller smile III
Stokke Trailz
Emmaljunga NXT60 eller 90
Bugaboo Fox

Ja, bagdelen er det tror jeg, men ikke sittedelen.

Er egentlig understellet jeg er misfornøyd med. Venter på svar fra barnas hus om hvilke andre understell som kan brukes. Syns det er aaaaaltfor dårlig plass under vogna :shifty:
Men understell er jo flere tusen kroner det også, så da har tanken om helt ny vogn kommet også :hilarious:

Hvilket understell har du, da? Jeg har Lounge og synes det et good plass under.

Jeg husker søren meg ikke! Irriterer meg skikkelig! Men det står vel sikkert i kvitteringa regner jeg med. jeg lurer på om det er den som heter duo S. Men ikke helt sikker. Funka greit med bagdelen, men med sportsdelen er det ikke plass til noen ting.. :shifty:

Da tror jeg det er sittedelen som er problemet. Jeg har som sagt sittedelen til Super Viking og Lounge-understell og det er good plass under.

Hmmm..fader. Ja det kan jo være. Skal sjekke ut understellet og evt prøve noe annet i butikk :)

Sittedelen til nitro gjør det traaaaaaangt under ja. Kombinasjonen av understellet og Sittedelen. Bagen går finfint. Den er lenger oppe så det er god plass.

Back
Topp