All ære til dere som har en i magen og en i skjørtet!! :)

I & T

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Passet en jente på 11 mnd for ei venninne i 2,5 timer.. Akkurat blitt henta og jeg er slakt på sofa'n! ;) snill og søt er ho, men må jo stort sett lekes m... Da e d lettere m mi på 4,5 :)

Huff! Ja, heldigvis er min litt større enn det også. Han er straks 3 og egentlig en veldig lydig og snill gutt, men innimellom kollapser jeg likevel på sofaen av utmattelse :P hahaha

Hehe, heldigvis er ikke lille så veldig krevende og klarer og leke for seg selv :)

Kjenner egentlig jeg gruer meg mer til næden nye babyen kommer for lille er allerede ganske sjalu!

Her og er vesla på 11 måneder flink til å holde på på gulvet selv. Noen ganger er det mer intenst med henne på 3,5 år. :-D

Men ja, jeg gruer meg til å være høygravid med en liten en, pluss den første tida med baby og en liten en som sikkert blir sjalu og som ikke har noe språk...

Agreed!!! :) kjenner jeg har nok med seg selv... Som førstegangsgravid er jeg litt eller veldig i sjokk over alt som foregår i kroppen!!

Tror det går veldig fint med hun frøkna på 11 mnd! Flink å leke for seg selv og krever ikke mye syns jeg :) snill god og kosete! Derimot største på 6 år krever mer her i hus :) flott alder med sterke meninger om alt Hehe. Frøken jeg kan alt og vil alt ;)

Har ei på 11 mnd, gravid med nummer 2 nå. (4+0) så håper energi nivået holder seg bra ! :)

Hehe! Fikk prøve meg med en på 7 måneder en dag. Var ikke bare å være gravid og samtidig skulle passe på noen nei :p

Kjenner jeg er glad mini er i bhg på dagtid! Håper denne kvalmen gir seg fort, får dårlig samvittighet av å være i så dårlig form..

Er ikke tid til noe sofatid før ungen sover når man har barnehageunge ;)

Back
Topp