Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
All ære til dere som har en i magen og en i skjørtet!! :)
Passet en jente på 11 mnd for ei venninne i 2,5 timer.. Akkurat blitt henta og jeg er slakt på sofa'n! snill og søt er ho, men må jo stort sett lekes m... Da e d lettere m mi på 4,5
Huff! Ja, heldigvis er min litt større enn det også. Han er straks 3 og egentlig en veldig lydig og snill gutt, men innimellom kollapser jeg likevel på sofaen av utmattelse hahaha
Her og er vesla på 11 måneder flink til å holde på på gulvet selv. Noen ganger er det mer intenst med henne på 3,5 år. :-D
Men ja, jeg gruer meg til å være høygravid med en liten en, pluss den første tida med baby og en liten en som sikkert blir sjalu og som ikke har noe språk...
Tror det går veldig fint med hun frøkna på 11 mnd! Flink å leke for seg selv og krever ikke mye syns jeg snill god og kosete! Derimot største på 6 år krever mer her i hus flott alder med sterke meninger om alt Hehe. Frøken jeg kan alt og vil alt