Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Hei! Er det noen som ikke ville brukt alkoholholdig munnskyllevann? Kom bare til å tenke på det, har aldri hørt noe om det i forbindelse med graviditet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo- tenker bare på en gang da jeg pussa tennnene og skylla om morgenen etter jeg hadde vært på fest, så blåste jeg i promillemåleren før jeg skulle ut å kjøre (kort tid etter skylling) da blåste jeg rødt på promille, mens noen minutter senere var det 0.00.Du spytter ut, null stress.
Jo- tenker bare på en gang da jeg pussa tennnene og skylla om morgenen etter jeg hadde vært på fest, så blåste jeg i promillemåleren før jeg skulle ut å kjøre (kort tid etter skylling) da blåste jeg rødt på promille, mens noen minutter senere var det 0.00.
Eller av appelsinjuiceDet kalles munnpromille. Litt alkohol blir liggende på slimhinnenene og pustes fort ut. Ikke nok til å gå over i blodet i det hele tatt. Får akkurat det samme av å drikke kefir eller spise nystekte boller.