Alkoholholdig munnskyllevann

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Hei! Er det noen som ikke ville brukt alkoholholdig munnskyllevann? Kom bare til å tenke på det, har aldri hørt noe om det i forbindelse med graviditet..:)

jeg aner faktisk ikke... men jeg tenker det er et spørsmål som en fint kan spørre tryggmammamedisin.no (de har vakt telefon som er opperativ mellom klokken 09.00 og 11.00 mener jeg)

Du spytter ut, null stress.
Jo- tenker bare på en gang da jeg pussa tennnene og skylla om morgenen etter jeg hadde vært på fest, så blåste jeg i promillemåleren før jeg skulle ut å kjøre (kort tid etter skylling) da blåste jeg rødt på promille, mens noen minutter senere var det 0.00.

Jo- tenker bare på en gang da jeg pussa tennnene og skylla om morgenen etter jeg hadde vært på fest, så blåste jeg i promillemåleren før jeg skulle ut å kjøre (kort tid etter skylling) da blåste jeg rødt på promille, mens noen minutter senere var det 0.00.

Det kalles munnpromille. Litt alkohol blir liggende på slimhinnenene og pustes fort ut. Ikke nok til å gå over i blodet i det hele tatt. Får akkurat det samme av å drikke kefir eller spise nystekte boller.

Tenker munnskyllevann svelger man ikke så er sikkert ok

Back
Topp