Alkoholfritt

pink86

Blir kjent med forumet
Vi hadde noen folk her i går til en liten fest. Siden det enda er så tidlig i svangerskapet, og at jeg faktisk fant ut i går at jeg var gravid, så sa jeg bare at jeg gikk på penicellin slik at jeg ikke kunne drikke.
Trodde jeg kom til å få det ganske kjedelig, men jeg kjøpte meg alkoholfritt øl (freeze) [:D]  Det var egentlig veldig greit, for jeg hadde det nok best i dag da jeg våknet. Ingen fylla-nerver eller dårlig[;)]

Tror det blir noe alkoholfri vin og øl i sommer ja[:)] Så kan jeg være med på morroa. Er det forresten noen som har noe å anbefale?[:)]

Lurer og på om det er noen som har pollen-allergi her inne?? Og hvordan allergitabletter dere bruker nå? 

hehe.. ja det er jo sikkert godt [:)] skal prøve litt alkoholfritt jeg også i sommer [:)]
så kan vi kose oss litt vi også [;)]

Jeg har pollen allergi.. kjøpte noen dråper på apoteket som heter Euphrasia pollendråper [:)]
kan brukes av gravide, tar noen dråper på hvert øye om dagen [:)]

Det værste er at jeg kjøpte meg alkoholfri øl 3 dager før jeg fant ut at jeg var gravid... sist jeg kjøpte det var sist jeg var gravid i 07!!!! (desverre sa i uke 10.)
Sikker på at underbevisstheten min visste at jeg var gravid!!!hehe[:)]

Hvilket alkoholfritt øl vil dere anbefale? Har bare hørt om Munkholm jeg, men det er visst ganske mørkt øl? Jeg liker bare lyst øl, så har noen noen anbefalinger, fortell!!
Skål for en alkoholfri sommer! [;)]

Ja det funker vertfall [;)] 
Det har kommet noe sommerøl som også er alkoholfritt. Tror det er lyst, men jeg har ikke smakt det.

Back
Topp