Alkoholfritt

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Hei. Til de av dere som kommer til å savne vin eller drinker i sommer så har jeg noen gode tips :)

Prøvde Nojito (alkoholfri Mojito) og Strawberry Mockiri (af strawberry daicary) fra The Mocktail Company i helga på ESC fest, og må si jeg ble meget imponert. Spesielt Nojitoen kunne lurt hvem som helst.

Prøvde også en alkoholfri musserende hvitvin som var veldig «ekte». Husker ikke navnet i farten, men kan sjekke flasken når jeg kommer hjem.

Da er sommeren reddet :laughing025

Takk for tips! Vil gjerne vite hva den hvitvinen heter også :D

Drakk også en del virgin mojito da vi var på tur i Riga, og må si at den er vanskelig å skille fra alkoholvarianten ja :-) Godt det finnes alternativer i sommervarmen ;)

Hei. Til de av dere som kommer til å savne vin eller drinker i sommer så har jeg noen gode tips :)

Prøvde Nojito (alkoholfri Mojito) og Strawberry Mockiri (af strawberry daicary) fra The Mocktail Company i helga på ESC fest, og må si jeg ble meget imponert. Spesielt Nojitoen kunne lurt hvem som helst.

Prøvde også en alkoholfri musserende hvitvin som var veldig «ekte». Husker ikke navnet i farten, men kan sjekke flasken når jeg kommer hjem.

Jeg har også prøvd de to første! Utrolig gode [emoji108][emoji4] anbefales!

Tusen takk for tips! :joyful:

Hvor får du kjøpt disse?
Var i Manchester i helgen, var heldigvis bra med alkoholfritt øl som smakte Ok og de lagde de fleste frozendrinks alkoholfritt [emoji7]

Synes pærecider fra Europris med isbiter i er knallgodt :) så det er et godt alkoholfritt alternativ for min del

Jeg drikker stort sett heller øl enn vin, heldigvis er det ganske godt utvalg i alkoholfritt, også hos mikrobryggeriene. Jeg liker godt Ægirs Minus og Sagene Kjørepils for eksempel, Brewdog Nanny State er også ganske grei, ellers går det i alkoholfri Carlsberg. :)

Jeg drikker sjeldent til vanlig, så er ikke noe problem for meg. Tar gjerne en alkoholfri øl, da helst mikrobryggeri-øl som smaker noe og ikke bare clausthaler som smaker kattepiss Var i utdrikkingslag for ikke så lenge siden. Da fikk vi denne, og den var sykt god! Anbefales om man vil ha noe sprudlende

Vedlegg

• 90723211-D896-4FCC-ABE4-B45E5B6CF9DF.jpeg
    90723211-D896-4FCC-ABE4-B45E5B6CF9DF.jpeg
    120,9 KB · Visninger: 61
Jeg er veldig glad i kaffe & Baileys, så nå drikker jeg tine iskaffe mocca og innbiller meg at det er ekte vare... [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg drikker sjeldent til vanlig, så er ikke noe problem for meg. Tar gjerne en alkoholfri øl, da helst mikrobryggeri-øl som smaker noe og ikke bare clausthaler som smaker kattepiss Var i utdrikkingslag for ikke så lenge siden. Da fikk vi denne, og den var sykt god! Anbefales om man vil ha noe sprudlende
Denne du har blide av her drakk jeg i helgen, synes den var veldig god :-)

Tips til god alkoholfri hvitvin:

IMG_1373.JPG

Smaker faktisk akkurat som vanlig vin, følte jeg gikk på en snurr [emoji85] Placeboeffekt der altså [emoji85]

Back
Topp