Alkoholfritt i festlige lag

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Skal på min første "fest" i dag etter positiv test. Spent på om noen merker at jeg drikker alkoholfritt. Har med alkoholfri vin og satser på at ingen ser så godt på flasken :hilarious:

Hvilken vin er det ? Gjerne gi beskjed om den var god. Skal ha «vinkveld» med venninnegjengen neste uke

Hvilken vin er det ? Gjerne gi beskjed om den var god. Skal ha «vinkveld» med venninnegjengen neste uke

Torres Natuero free muskat 2017 :happy: skal gi full rapport! det er står desverre ganske tydelig at den er alkoholfri, men skal ta av det ene klistremerket hvor det står 0,0 og så satser jeg på at ingen ser så nøye på flasken :hilarious:

Mange alkoholfrie øl og cider har nesten identiske pakninger som de vanlige. Jeg fikk kjeft for å drikke Grevens alholfrie eplecider (veldig god btw!) fordi de er så like :playful:

1664 sine flasker er også veldig like :)

Super tråd !! Ble gravid med minste i juli ifjord å så trenger tips denne gangen :)

Jeg liker ølene de selger på meny, Gringo og Mango Fripa har jeg smakt. Den mangoen var best synes jeg, men gringoen vokste på meg:)

Vi var på hyttetur sammen med nesten hele slekta til mannen helga etter jeg fikk positiv test. Ble selvfølgelig noe godt i glasset på kveldstid etter barna var i seng, og svigermor hadde funnet en ny type cider som hun hadde kjøpt til meg siden hun vet jeg ikke liker øl :p Jeg tok med med cideren på do og tømte den ut i vasken og fylte opp igjen med brus :hilarious: «Nikket» med og var veldig enig med svigermor om at den var veldig god :p

Har siden fredag drukket en flaske med alkoholfri vin fra Jacob's Creek som jeg syns var veldig god! :joyful: Den var veldig søt for de av dere som liker det, men tror ikke den kunne lurt noen på fest f.eks. Fargen var altfor mørk til å gå som rosè og altfor gjennomsiktig til å ligne rødvin:wacky:

Back
Topp