Stinemor og nurket
Glad i forumet
Hei. Jeg er stadig på jakt etter nye tips og oppskrifter på noe godt og alkoholfritt å kose meg litt med i helgene. Jeg er ikke så veldig glad i å drikke mye brus, vil gjerne ha noe som smaker litt "voksent".... Så synes jeg det blir litt ekstra helgefølelse av å drikke god, syrlig og naturlig (ikke tilsatt sukker) eplejuice av vinglass... Synes det smaker mye bedre.
Har også et par gode alkoholfrie viner jeg har funnet, men etter at kvalmen kom fikk jeg helt avsmak.... Men kan hende det kommer seg....
Jacobs Creek har gode, alkoholfrie viner i både hvitvin og rosé....
Og Torres Naturo er en god alkoholfri hvitvin....
Kanskje lurt å nevne at jeg liker litt tørre viner, ikke for søte i utgangspunktet...
Ellers er Ginger Ale godt, blir jo som alkoholfri ingefærøl....
Ellers kan man lage en enkel, alkoholfri drink med å fylle is i et glass, ha i en god skvett roses lime, og fylle opp med sodavann.... (Elsker min sodastream maskin).
Eller fylle opp et glass med is, ha i en god skvett grenadine, og fylle opp med sprite.... Tror den kalles pink panter......
Håper flere har noen gode tips, jeg deler gjerne mer etterhvert
Har også et par gode alkoholfrie viner jeg har funnet, men etter at kvalmen kom fikk jeg helt avsmak.... Men kan hende det kommer seg....
Jacobs Creek har gode, alkoholfrie viner i både hvitvin og rosé....
Og Torres Naturo er en god alkoholfri hvitvin....
Kanskje lurt å nevne at jeg liker litt tørre viner, ikke for søte i utgangspunktet...
Ellers er Ginger Ale godt, blir jo som alkoholfri ingefærøl....
Ellers kan man lage en enkel, alkoholfri drink med å fylle is i et glass, ha i en god skvett roses lime, og fylle opp med sodavann.... (Elsker min sodastream maskin).
Eller fylle opp et glass med is, ha i en god skvett grenadine, og fylle opp med sprite.... Tror den kalles pink panter......
Håper flere har noen gode tips, jeg deler gjerne mer etterhvert