Alkoholfrie drinker!

høst15vår19

Forelsket i forumet
Junibarna 2019
Hei,
Høytid med mange selskaper nærmer seg, i den anledning tenkte jeg vi kunne ha en tråd med drinkoppskrifter. Har du noen favoritter kanskje?? :santa:love7

Min favoritt er SanFransisco. Den er søt og god både med og uten alkohol!
Lager da med drinkmiks, appelsinjuice og litt sitronbrus og pynter med en skive appelsin eller annen søt/syrlig frukt :) Kanskje bedre om sommer enn vinter, men fremdeles min nr 1!

Drikker bare eplemost med kullsyre eller alkoholfri øl. Ganske enkel sånn :P

Drikker bare eplemost med kullsyre eller alkoholfri øl. Ganske enkel sånn :p

Hvor finner du alkoholfritt øl som faktisk er alkohol fri?
Var på butikken i går og så en flaske som var såååå søt, og sto at den var alkoholfri,, men bakpå med liten skrift så sto det at det var 0,7%, blir sååå sint av sånt,,, skulle ikke vært lov å skrive alkoholfri på når den faktisk ikke er alkoholfri.... :angry9

Var på butikken i går og så en flaske som var såååå søt, og sto at den var alkoholfri,, men bakpå med liten skrift så sto det at det var 0,7%, blir sååå sint av sånt,,, skulle ikke vært lov å skrive alkoholfri på når den faktisk ikke er alkoholfri.... :angry9
Det er pr definisjon alkoholfritt,det er ikke mer alkohol i de enn det er i en del matvarer naturlig. Så kos deg med god samvittighet med alt som er under 1% alkohol :)

Carlsberg sin alkoholfrie øl er god synes jeg! Å slkoholfrie juleølen til munkholm!

Jeg drikker ikke mye drinker med en mango daquiry eller strawberry daquiry er ikke å forakte :p

0.7 % er like mye som det er i melk...

Omtrent like mye som i brød......

Et tips hvis man liker Gin & tonic og skal til Sverige: de selger flasker med ferdigblandet Gin & tonic uten alkohol på systembolaget :)

Jeg pleier som regel å kjøpe meg en søt alkoholfri hvitvin og som oftes når enkelte ikke vet om graviditet så kommer det ikke så mange spørsmål.
Ingen trenger å gå å nistirre på vinflasks mi :laughing002

Veldig glad i alkoholfri Ginger ale med lime, isbiter og sugerør.

Back
Topp