Alkoholfri vin

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Er det skadelig på noen måte?

Om det ikke er skadelig, er det i såfall en type noen av dere kan anbefale? :)

Ikke skadelig, d er jo ikke alkohol i den :)
Jeg liker godt alkoholfri cava kjøpt på polet i sverige. Kun smakt alkoholfri rødvin fra norskt pol, og den jeg smakte var ikke særlig god...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Næh, ikke skadelig. Det eneste er vel om man skal holde seg unna sukker, for det er vel en del sukker i de fleste alkoholfrie viner.

Min er faring er at de røde er ubrukelige, kun egnet til å "lure" folk mht farge på det i glasset...

Noen hvite er ok, men kommer ikke på noen i farta.

Av musserende er favoritten Night Orient, den er ok servert svært kald. Jeg synes ellers at de fleste er for søte.
Ellers har det jo kommet masse fruktdrikkvarianter på polet nå, mange er veldig friske og gode til mat!

Åh jeg er glad i Liereple som selges på polet i Norge. Knall god, smaker litt frisk blåbær/fruktsaft men ser helt ut som rødvin så får en god følelse av å ha det i vinglass :) Knall god når den har ligget i kjøleskapet :) genialt med skrukork ;)

Jeg drakk alkholofri vin her for noen uker siden. Det viste seg at den alkholofrie vinen damen anbefalte inneholdt 0,5% alkohol. :-( men den var sykt god....

Jeg liker ikke alkolfri vin, så drikker heller Cider uten alkohol. De fra Askim Bærpresseri er veldig gode.

Øl og vin som går under betegnelsen alkoholfritt og inneholder mindre enn 0,7 volumprosent alkohol anses som et produkt som også gravide kan drikke uten å være bekymret for alkoholens negative virkninger , fra matportalen ;) drikk og nyt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp