Alkoholfri vin?

MammaMia:)

Glad i forumet
Jeg er gravid og vi skal holde det hemmelig en stund for og se om det går bra..

Saken er at vi skal i bursdagselskap og utdrikkningslaget våres skal være om så ikke alt for lenge tror jeg (gifter oss 3. november)

Har tenkt på og kjøpe meg alkoholfri vin til disse kveldene for at ingen skal skjønne no, men jeg lurer på om det er trygt og drikke det?
Noen som vet?

Det er helt trygt å drikke det, smaker ikke boe særlig godt da men.. Tips kan være å ta en tom rødvinsflaske med skrukork og ha på veldig sterk solbærsaft. Da ligner det på vin.. Har ikke prøvd det selv, men har hørt om folk som har gjort det. 

Det har jeg ikke tenkt på, kansje jeg skal gjøre det istedenfor tvinge med til og drikke noe som smaker papp! :P

Jeg drakk alkoholfri hvitvin som jeg helte over på en nyvasket hvitvinsflaske med skrukork. Går kanskje an å ta eplenektar og tynne ut med vann også. Smaker helt sikkert bedre.

Nå vet jeg ikke hvor du bor, meeeeen, om du bor sånn at du kan dra over til charlottenberg, så kjøpte jeg en boblende hvitvin til mamma, som var alkohol fri, å jeg smakte på den.
Den var suuuuuuper god, hadde i rød også men den hvite var best, var 0,33 bokser. 10 kr boksen svenske :D :D På polet selvfølgelig :p

Back
Topp