Alkoholfri øl!

jada,det kan du vuttu[:D]

Okay.
Kjøpte alkoholfritt øl i sverige, men det står at det er0,5% alkohol i det...
Men gjør det no?

Jeg holder meg unna det det er alkohol i i det hele tatt, men øl som er helt uten alkohol er også godt [:D]

ORIGINAL: gammonbaby

Clausthaler er ialle fall helt uten alkohol, og kjempegodt

Anbefales for øltørste gravide!

OH YEAH!!!! Det har blitt noen av dem ja.... Må jo være med i "gjengen" vi også[8D]

Clausthaler - ekte øl uten alkohol
Siden lanseringen i 1990, har Clausthaler vært markedsleder på alkoholfritt øl. Folk forbinder Clausthaler med kvalitet og "ekte" øl. Clausthaler er det alkoholfrie ølet som blir foretrukket av sanne ølvenner. Ølet er brygget og gjæret som annet øl, forskjellen er bare at prosessen stanses før alkoholen utvikles. Resultatet er at Clausthaler smaker som ekte øl skal smake.

ORIGINAL: Trine..snart 6

Clausthaler - ekte øl uten alkohol
Siden lanseringen i 1990, har Clausthaler vært markedsleder på alkoholfritt øl. Folk forbinder Clausthaler med kvalitet og "ekte" øl. Clausthaler er det alkoholfrie ølet som blir foretrukket av sanne ølvenner. Ølet er brygget og gjæret som annet øl, forskjellen er bare at prosessen stanses før alkoholen utvikles. Resultatet er at Clausthaler smaker som ekte øl skal smake.

Jeg foretrekker Munkholm 78`N, den er kjempego!! Alle de nye alkoholfrie til MUnkholm er faktisk gode, men den er best[:D]

ORIGINAL: gammonbaby

Clausthaler er ialle fall helt uten alkohol, og kjempegodt

Anbefales for øltørste gravide!

signerer her. øl er snadder[:D]

Freeze e godt!!!d e helt utn alkohol og e ikkje så tamt som munkholm og claustaler

jeg har drukket masse alkoholfritt øl i sommer jeg... tror ikke det gjør noe å drikke en eller to flasker av den du har kjøpt i sverige heller jeg (jeg har drukket cider, og der står det at den kan innenholde litt alkohol fordi den er laget på frukt...)

Back
Topp