Alkoholfri øl?

Anne_Myk

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Tenkte jeg skulle kline til med alkoholfri øl i varmen senere i kveld - kjenner ikke til så mange; noen som har noen gode tips? :)

Jeg synes muncholm sitt øl er godt [emoji4] clausthaler blir for mørkt for min del.

erdinger og en ny de har fått som heter noe lignende "en øl".
Den var veldig frisk.

Takk for tips dere to - Munkholm er den eneste jeg har testa, likte den ikke sånn veldig godt, så får vurdere en av de andre :)

Hansa sitt nulløl er ikke så verst om man liker lyst øl

Clausthaler er litt sur i smaken. Kan ikke si jeg har funnet noen alkofrie jeg liker (og jeg er en ølhund til vanlig). Så nå skal jeg teste tips som kommer her. Savner utepilsen [emoji39]

Erdinger sin Weissbier er overraskende god. Har drukket den tidligere når jeg har vært designated driver. For øvrig fant jeg også en forleden på polet som var blanding av alkoholdfri øl med litt sitron. De var også ganske god. Eller synes jeg Carlsberg er best. :)

Mange venninner sverget til Brewdog - Nanny State for mer smak... Skulle gjerne funnet en alkoholfri rødvin som er god, men der har jeg fått beskjed på polet at bare er å gi opp..

Last edited:
Carlsberg og San Miguel sine alkoholfrie er kjempegode. Det er dei einaste eg likar. Dei smakar faktisk som pils og er perfekte no på sommaren!

Enig [emoji1305]

Jeg drikker en del alkoholfritt øl (også som ikke gravid). Liker best Munkholm og erdinger.

Nanny state, og så har jeg begynt med ingefærøl! Det er faktisk ganske digg, kommer nok til å fortsette etter graviditeten også

Back
Topp