Alkoholforbud

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Har dåkker gidd mannen alkoholforbud?

Her e det mannen som ska kjøre t sykehuset så i dag sa æ att æ trur øl på utebli! Han e gla i å ta ei øl el to på kveldan.... vi har en time tell sykehuset å æ har ikkje tenkt å kjøre sjøl!! :-p

M 11 daga tell termin e det det tryggeste syns æ :-)

Her hadde samboer satt siste frodt for øl 10 aug. Det burde jo egentlig holde i massevis med termin 4. Sept. Men plutselig fant snuppa ut at hun ville ut 2 aug og tror du ikke mannen hadde vært ute på middag og øl:D

Fikk en nydelig liten jente 2. August. Hadde termin 4. September

Her sa han det selv:) at de siste 3-4 ukene før termin skulle han ikke drikke og her har termin vært, uten at hun har kommet ut enda :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei har ikke gitt han noe forbud. Men vi hadde innflytningsfest forrige helg, og da var han i så fin form at jeg måtte sende han ut på byen :P det er så sjelden han blir full, og vi har såpass kort vei til sykehuset at vi fint kan ta taxi om vi må:)

Min hadde alko forbud ;) men var enig med da!

Her sa mannen det selv at når han er til bake fra tur i morgen er det på tide å ikke drikke mer øl før etter fødsel. Vi har ca 40 minutter til sykehuset og han skal kjøre.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her bestemte han seg selv for og ikke røre alkohol tre uker før termin, ble veldig glad for den avgjørelsen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her fikk samboer siste tur ut med gutta 30 august :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her sa mannen selv at han skulle holde seg i nærheten og alkofri fra jeg gikk ut i perm ;-)

Han får være voksen nok til å avgjøre det selv, men jeg har sagt at om han er merkbart påvirket, så får han ikke komme på fødestuen før han er edru. Men en pils eller to, som i dag, helt ok! (Har termin i morgen)

Min var på vei til å ta seg en øl til boksekampen nå, så kom jeg plutselig på at du kan jo ikke det! Så da ble det et glass pepsi Max istede :)

Oi.. får du ikkje no anna skyss når han ikkje har lappen? Lang vei?
Har litt over en time. Og neida, måtte kjøre selv :(
Hvis jeg var i veldig aktiv fødsel burde jeg få noen andre til å kjøre. Men ikke så lett å få venner til å sitte på vent i ukesvis i tilfelle jeg føder!

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Har litt over en time. Og neida, måtte kjøre selv :(
Hvis jeg var i veldig aktiv fødsel burde jeg få noen andre til å kjøre. Men ikke så lett å få venner til å sitte på vent i ukesvis i tilfelle jeg føder!

BV-appen ❤

Herregud.. kan jo ikkje være forsvarlig? Ikkje sykebil heller? Her ute vet æ att vi kan kontakte dem.. men velge å kjøre sjøl da æ syns d e greiest.. da vet æ mannen kjøre så han unngår de værste humpan å slepp å ligge på ei båra eller så :-)

Herregud.. kan jo ikkje være forsvarlig? Ikkje sykebil heller? Her ute vet æ att vi kan kontakte dem.. men velge å kjøre sjøl da æ syns d e greiest.. da vet æ mannen kjøre så han unngår de værste humpan å slepp å ligge på ei båra eller så :-)
Nei en skulle tro det var ganske så livsfarlig. Men jeg måtte ordne meg selv såvidt jeg forstod :(

BV-appen ❤

Back
Topp