Alkohol?

fruit

Gift med forumet
Hm.. Jobbfest neste uke. Er da også oppstart av sprøyter. Hvordan er det med alkohol nå under behandling egentlig?

Har jo lyst å dra. Og drar jeg blir det alkohol.
Så er enten eller....

Har dere fått noen beskjeder fra klinikkene? Hva mener dere?
Kan jo bli siste fest på lenge. Og er uansett siste festen min før resultat av behandlingen....

jeg tok ett par glass vin under beh med nesespray,men ikke mens jeg gikk på sprøyter. Spurte ikke sykehuset hva de mente..

ORIGINAL: Sarah

jeg tok ett par glass vin under beh med nesespray,men ikke mens jeg gikk på sprøyter. Spurte ikke sykehuset hva de mente..

Signerer.

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: Sarah

Signerer.

Ja, er slik jeg også tenker. Dette blir samme uken som oppstart sprøyter, dagen før vel å merke...
Uff, vet ikke. Sikkert best å holde seg hjemme. Vil jo ikke gjøre noe som kan påvirke et resultat negativt.. [8|]

aldri godt å si hva man skal gjøre. Men,har du veldig lyst så drar du med god samvittighet og tar deg en skikkelig fest. Tror ikke en gang kan skade, og du har jo som du sier ikke satt1 sprøyte enda[;)]

ORIGINAL: Ivara

Jeg fikk vite at alkohol under sprøyteperioden kunne påvirke kvaliteten på eggene, så jeg holdt meg unna.
Har drukket alkohol i nedreguleringstiden da, og det var ikke bare moro. 2 øl og jeg på en GEDIGEN snurr [8D][:D] Billig i drift da i så fall.

Må nesten føle på det selv snuppa. Du trenger jo ikke å gå på grøftefylla heller.

Hehe [:D] Nei, grøftefylla er jo ikke nødvendig [8D][:D]

Njaa.. Tror jeg nesten holder meg hjemme jeg. Slipper jeg å angre i ettertid. Kommer jo flere sjangser [:)]

Jeg tok ikke alkohol med sprøytene, men jeg har forståt det slik at det er greit, men forbudt etter man har satt inn egget.

Leste det på en av de private klinikkene hvor det var masse spørsmål.
Fikk den samme besjeden i Porsgrunn tror jeg, men jeg syntes det holdt før sprøytestart for min del, men teoretisk er det greit slik jeg har forstått det.[:D]

Back
Topp