alkohol

STINEMOREN

Andre møte med forumet
Noen som har drukket alkohol uten å vite om graviditeten sin??? jeg har, og er sååå beskymret...skjedde bare en gang i uke ti. Men jeg var beruset og det er det som er så ergelig....Noen som har noen trøstende ord???[:(]

Du var jo uvitende om din graviditet. Desssuten er det vinn elle forsvinn tidlig i graviditeten. 1 gang med alkohol går nok bra, det er verre hvis du har drukket jevnlig i de 10 ukene! Hvor mange drakk ikke alkohol minst 1 gang før spiren ble oppdaga? Jeg har... Det går så bra! ( jeg repiterer fødsels legen min)

jeg var på fest helga før jeg testet positivt - drakk meg god og full på øl og vin og irish... Barn som fødes med FAS (føtalt alkoholsydrom - altså alkoholskader) har mødre som har drukket mye under svangerskapet, og over tid. Du har garantert ikke noe å bekymre deg for!!

Håper det, har hørt historier om det og at det går bra. Men jeg drakk sikkert en flaske vin og noen drammer, var ganske sengeklar utpå kvelden.[:'(] Det er det som irriterer meg, jeg kunne jo ha drukket litt mindre.....[:@]Alt var nå bra på UL, så håper på det beste....

Ja, men jeg var ti uker. Det må da ha skjedd noe, så mye som jeg drakk...ellers så er jeg svinheldig denne gangen...

Hvor mange uker var du på vei da?

Er litt lettet nå[:)], men går jo rundt med denne tanken....ihvertfall når jeg har en frisk jente fra før. Tror det blir verre og verre for hver graviditet, at noe kan gå galt....(hadde MA for 6mnd siden)

jeg drakk mens jeg ikke viste jeg var gravid (bare fram til uke 5-6).. drakk meg full på både vin, karsk og øl. var jo midt i jule festene å greier å da. men det ser da ut til at allt går bare bra her å[;)]

såg på tekst-tv i dag at 80% av alle gravide har drukket alkohol en eller flere ganger i de 3 første mnd av graviditeten pga at de ikke vet de er gravid.. så du er nok ikke alene..[:)]

Får håpe det går bra for alle oss..[:)] Det hadde nok blitt skandale for lenge siden visst alkoholen var dødsfarlig....

Det tror jeg også....

Du er ikke alene !!!! Jeg var i Syden den første uka i svangerskapet, visste jo ikke at det var en liten spire på vei da, så jeg drakk 2-3 smirnoff ice nesten hver kveld den uka.....[&:]  Har tenkt litt på det, men kan aldri tro at det har gjort noen stor skade. Men neste gang tror jeg at jeg kutter alkohol fra den dagen vi begynner å prøve, bare for å være på den sikre siden.....
Men det går helt sikkert bra, bare tenk på alle de andre som det har gått bra med, og som helt sikkert har drukket mye mer enn du...

ORIGINAL: carina82

Du var jo uvitende om din graviditet. Desssuten er det vinn elle forsvinn tidlig i graviditeten. 1 gang med alkohol går nok bra, det er verre hvis du har drukket jevnlig i de 10 ukene! Hvor mange drakk ikke alkohol minst 1 gang før spiren ble oppdaga? Jeg har... Det går så bra! ( jeg repiterer fødsels legen min)

signerer!

Jeg var i bursdagsfest en lørdag og ble temmelig beruset den kvelden og mandag fikk jeg en posetiv test var litt egstlig jeg å men alt er bra med den lille.

Back
Topp