Alkohol

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hei jenter!
Jeg hadde EL denne uken, og jeg og sambo ahr hatt ofte seg hele mnd, og hver dag den uke jeg hadde El... Så det er mulig at det klaffer denne gangen [:D] Så lurer jeg på noe...I morgen skal jeg ut på byn sammen med noen venninner...kan jeg drikke? Jeg vet jo ikke om jeg er gravid, og uansett er det for tidlig og teste, da mens ikke forventes før 11 mai...

Hvis du er i tvil ville jeg latt være.. Men det skader sikkert ikke så mye, alt med måte. Jeg var med på fest og fyll to helger på rad før jeg fant ut at jeg var gravid. [:)]

Okei. Da tar jeg meg en øl eller to, for å kose meg litt. Men skal drikke med måte, og ikke bli full. Takk for svar [:)]

du må ha i minnet at det er i de 3 første månedene alle organer osv blir dannet. derfor er det egentlig ikke så bra å drikke da. jeg bøtta nå karsk og øl inn i hele jula.. viste ikke at jeg var gravid da, men det ser ut til at babyen ikke har tatt skade av det. før i tiden sa dem jo at et glass vin om dagen ikke var farlig til barnet.. og øl har ikke så høy alkohol prosent.. ta deg en tur på byen men drikk med måte[:D]

Har du hatt EL denne uken har ikke egget festet seg enda.... så nå skal det vel ikke være farlig....

Back
Topp