Alkohol

OceanGirl1

Betatt av forumet
Savner dere det? :)

Jeg savner å ta en øl i sola, men greier meg fint uten :)

Det var ikke helt det samme med biff uten rødvin til da vi kosa oss her en kveld, men men.. Det er heldigvis bare for en periode :)

Savner det ikke enda, men kommer nok et savn når ferien starter og en skal ut å kose seg med god mat :)

<3 09.02.2014 <3

Jepp, savner friheten til å kunne ta en øl el et glass vin.

Nei. Ikke egentlig. Syns hansa null er kjempe digg ;-)

♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Jeg savner det ikke.. Heldigvis, for jeg har ikke drukket siden før jeg ble gravid med minsten - det vil da si mars 2012 :p
Så har vært på vannvogna ei stund ;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nå har jeg vært gravid/ammet de siste tre årene .. Så aner ikke hva alkohol er omtrent... :) tatt meg en smirnoff ice.. Og det var ikke godt engang...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, overhodet ikke. Nå drikker nesten ikke jeg til vanlig heller da, liker ikke alkohol.
Har tradisjoner med kjæresten om vår vin på årsdagen våres, og det blir nok litt rart. Er bare et par uker til. Blir nok heller lemonade fra kremmerhuset ;)

Nei, drikker veldig sjeldente så savner ikke noe :P værre med spekematen som alle prøver å presse i meg, nå som jeg er gravid inviterer alle på mat, kos og kvelds med spekemat av noe slag! Det er verre å stå imot synes jeg :)

Tror nok jeg kommer til å savne det litt nå i sommer, spesielt når vi drar på ferie i august.

Syns ikke det smaker så alt for godt, så nei savner det ikke :) Tar meg heller en brus jeg :D
Men nå pleier ikke vi å drikke vin/øl til maten eller ta en øl for kosens skyld. Her er det som regel tenna i tapeten og full rulle når alkoholen kommer frem ;) (ikke helt sant da...;) )

Synes egentlig det var mer irriterende å ikke drikke mens vi prøvde, med ustabil syklus ble nesten ingen dager "sikre"... nå som jeg er gravid, er det ok. Men har drømt flere ganger at jeg glemmer meg bort og drikker! :p

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Back
Topp