Alkohol

jc

Gift med forumet
I dag har jeg tatt min første øl på over et år :D det var sinnsykt godt!!!
Jeg og ei nabodame har hatt "dugnad" på lekeplassen og malt en lekebil og en bordbenk. Så da måtte vi ha litt påfyll av væske ;)

Har dere drukket alkohol etter fødselen?

jeg har ikke gjort det enda, men jeg gleder meg til første kaffebaileysen..

Har ikke smakt alkohol siden 4august 2011... Må si at jeg unner meg en fest snart :p

joda har nå vært i ett festlig lag og i går tok jeg en øl. Riktignok en juleøl..kan ikke si alkoholen har raske bein her i huset hihi:)) Tror seriøst vi kaster mer enn vi drikker!!

joda har nå vært i ett festlig lag og i går tok jeg en øl. Riktignok en juleøl..kan ikke si alkoholen har raske bein her i huset hihi:)) Tror seriøst vi kaster mer enn vi drikker!!
Hehe, gubben fant øl i kjøleskapet i forrige uke, og det gikk ut av dato i fjor sommer:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Her har jeg kost meg av og til me en øl eller litt baileys... men ha ikk vært på fest eller vært beruset... ser ikk for meg at jeg vil kunne klare drikke meg "full" me det første... men det gjør ikke noe, sparer penger og kalorier;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tok også min første øl i går. Litt pinsekos med familie :)

Jeg har vært på karaoke 2 ganger.
Samboer og jeg har også vært på hotell en natt og da var Vesla hos bestemor. Det gikk kjempe fint :)

Ja,her har jeg tatt en flaske Smirnoff Ice noen ganger. Liker ikke øl eller vin,så startet forsiktig.

Kjøpte en sixp munkholm nå i helgen- godt når sola skinner og særlig til grillmat! Smaken/stemning el hva jeg skal si er viktigere enn alkoholen:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: jc
Kjøpte en sixp munkholm nå i helgen- godt når sola skinner og særlig til grillmat! Smaken/stemning el hva jeg skal si er viktigere enn alkoholen:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
det skal eg jammen meg gjere, må sei eg har hatt lyst på ein pils i dette fine været! Munkholm funker fint :)

Back
Topp